Vaivaton täyspalvelu

Tämän helpommaksi ei kirppismyynti tule! Haluatko päästä nopeasti eroon tarpeettomista lastenvaatteista, leluista ja lastentarvikkeista? Me autamme! Sinun tarvitsee vain tuoda myytävät tavarat meille – me hoidamme myynnin alusta loppuun! Kidian second hand -myymälät kauppakeskuksissa ovat paljon enemmän kuin perinteisiä kirpputoreja. Ostoksia tehdään yhtä mukavasti kuin missä tahansa vaateliikkeessä. Olemme avoinna joka päivä!

Säästät omaa aikaasi

Sinun ei tarvitse hinnoitella itse, eikä järjestellä tai siivota myyntipöytää. Me hoidamme puolestasi hinnoittelun ja esillepanon kokonaan!

Myymme tehokkaasti

Kidian myymälässä on aina siistiä ja viihtyisää ja siksi kauppa käy vilkkaasti! Meillä kaikki vaatteet ovat esillä siististi henkareilla kokojen mukaan.

14 päivää myyntiaikaa

Voit seurata myyntiä reaaliajassa! Maksamme tilityksen nopeasti myyntijakson päättyessä tilillesi. Hintaan kuuluu maksuton jatkokierrätys!

Varaa myyntijakso tästä

Hyödynnä vuoden kovin myyntisesonki - tuo nyt myyntiin syyskauden arki- ja ulkovaatteet!

Myyntipalvelun hinta muodostuu näin
➔ Maksat varauksen yhteydessä käsittelymaksun 7,90€ – 19,90 € valitsemasi paketin mukaan
➔ Lisäksi myyntituotostasi vähennetään provisio 50% sekä käsittelymaksu 0,40€ / tuote
➔ Luethan huolella myyntipalvelun ehdot ennen varaamista

Myy lastenvaatteet, lelut ja lastentarvikkeet helposti

  • Sinun ei tarvitse pohtia hintoja – me tiedämme parhaan hinnan tuotteillesi
  • Sinun ei tarvitse käyttää aikaa myyntityöhön
  • Sinun ei tarvitse siivota tai järjestellä myyntipaikkaa
  • Kauppa käy meillä vilkkaasti, sillä sijaitsemme kauppakeskuksessa ja olemme avoinna joka päivä
  • Teemme ostamisesta helppoa asiakkaille – kaikki vaatteet ovat esillä kokojen mukaan siististi
  • Voit seurata myyntiä reaaliajassa verkossa ja saat tilityksen nopeasti
  • Voit halutessasi lahjoittaa loput hyväntekeväisyyteen
  • Sinun ei tarvitse raivata kerralla kaikkea myyntiin – meillä voit myydä myös pienissä erissä!

Kidialla voit myydä siistikuntoisia lastenvaatteita – vauvasta kouluikään. Kysyntää on niin tavalliselle perusvaatteelle kuin merkkivaatteille. Lisäksi lelut, pelit ja lastenkirjat sekä monenlaiset lastentarvikkeet käyvät kaupaksi. Myyntiin kannattaa valita juuri oikean sesongin tuotteita.

Tehtyäsi varauksen, sinun tarvitsee vain valita ohjeiden mukaan tuotteet myyntiin ja valmistella ne siistiin myyntikuntoon. Toimita tavarat meille viimeistään 5 päivää ennen jaksosi alkua. Me hoidamme tämän jälkeen kaiken! Me hinnoittelemme ja hoidamme esillepanon!

Yli 99% myyjistämme jää voitolle

Vahvuutemme Kidialla on myytävien tuotteiden hämmästyttävän nopea kierto. Myymme keskimäärin 80% kaikesta meillä myyntiin laitetusta tavarasta! Myyjillemme jää lisäksi mukavasti tuottoa käteen! Katso myyntitilastomme ➔

Mietitkö vielä näitä kysymyksiä?

Miten tuotteet lasketaan?

  • Yksi tuote on Kidialla yhtä kuin yksi hintalappu.
  • Selkeät setit ja tuotekokonaisuudet lasketaan siis yhdeksi tuotteeksi, kuten esimerkiksi sukkaparit, kengät, kaksiosaiset yöasut jne.
  • Yksi vaate on siis aina yksi tuote ellei kyseessä ole selkeä asukokonaisuus.
  • Vaatteista ei voi muodotaa itse tuotepaketteja. Emme laita siis myyntiin useampia tuotteita niputettuna yhteen (esimerkiksi 4 bodya tai paitaa)
  • Sen sijaan esimerkiksi pikkuleluja (Legot yms.) on usein järkevää myydä yhtenä tuotteena pakattuna esimerkiksi pikkupussiin. Nämä lasketaan yhdeksi tuotteeksi. Lelujen tulee kuitenkin olla selkeästi samaa sarjaa tai samankaltaisia.
  • Sukkia ja alushousuja myymme 2-3 parin seteissä, jolloin yksi setti vastaa siis yhtä tuotetta.
  • Emme laita myyntiin sukka- tai alushousupusseja, joissa on monta paria pussin sisällä. Jos tällaisia on pusseja on mukana myyntitavaroiden joukossa, ne karsitaan pois myynnistä tai puretaan erillisiksi tuotteiksi.
  • Jos olet epävarma, voit aina kysyä meiltä apua!

Millainen hintataso Kidialla on?

  • Haluamme Kidialla pitää hintatason hyvin kohtuullisena. Näin varmistamme, että mahdollisimman moni tuote käy kaupaksi myyntijakson aikana. Perusvaatteiden hinta on noin 3-8€. Merkki- ja ulkovaatteiden hinta vaihtelee merkin ja kysynnän mukaan.
  • Asiantunteva henkilöstömme hinnoittelee kaikki myyntiin laitettavat tuotteet. Sinun ei siis tarvitse huolehtia hinnoittelusta! Pyrimme aina saamaan sinulle parhaan mahdollisen hinnan tuotteistasi.
  • Hinnoittelemme joka viikko tuhansia tuotteita myyntiin ja seuraamme tarkasti, millaisilla hinnoilla tuotteet meillä liikkuvat. Meillä on siis erittäin hyvä käsitys, millä hinnoilla tuotteet kannattaa myydä.
  • Hinnoittelussa otamme huomioon tuotteen kysynnän ja vastaavien tuotteiden tarjonnan, tuotteen merkin, kunnon ja iän.
  • Hintaan vaikuttaa aina sesonki eli juuri myyntihetkellä erityisen kysytyt tuotteet myydään korkeammalla hinnalla kuin kysynnän hiipuessa sesongin ulkopuolella. Esimerkiksi välikausi- tai toppavaatteista saa paremman tuoton ajoittalla myynnin oikein kuumimman sesonkikysynnän ajankohtaan.
  • Hintaan vaikuttaa myös vastaavien tuotteiden hinta ja saatavuus uutena. Jos tuotetta myydään alennuksella uutena, se vaikuttaa hintaan myös meillä. Jos taas kyseessä on erityisen kysytty tuote, jonka saatavuus uutena on rajallinen, hinta voi olla meillä jopa lähellä uuden vastaavan hintaa.
  • Alennamme hintaa tarvittaessa myyntijakson aikana, jos ostajaa ei tunnu löytyvän alkuperäisellä hinnalla.
  • Voit halutessasi esittää meille hintatoiveita. Liimaa hintatoive tuotteeseen esimerkiksi maalarinteipillä tai kirjoita tavaroiden mukaan viestilappu, niin hinnoittelijamme ottaa toiveesi huomioon.
  • Alennamme kaikkien tuotteiden hintaa myyntijakson viimeisten päivien ajaksi 30-50 prosentilla. Näin viimeisetkin kappaleet löytävät vielä ostajan! Tuotteet merkitään alennushintalapuilla ja vaatteet siirretään myymälässä erilliselle alerekille.

Jääkö myymisestä mitään käteen?

Monet asiakkaamme ovat pohtineet ennen myyntijaksoa, voiko myynnistä jäädä mitään käteen provision ja käsittelymaksun jälkeen. Vastaus on: Kyllä voi! Koska myymälämme sijaitsevat vilkkailla paikoilla kauppakeskuksissa ja olemme avoinna joka päivä aamusta iltaan, meillä käy paljon ostavia asiakkaita. Keskimääräinen myyntiprosenttimme on korkea ja tiedämme juuri sopivan hintatason, jolla tavara saadaan liikkumaan!

Jotta saat parhaat tuotot, sinun tulee lukea huolella aloittavan myyjän ohjeet ja tuoda myyntiin ainoastaan ohjeiden mukaista ehjää, puhdasta ja siistikuntoista tavaraa! Huomaathan, ettei myyntipalvelumme sovi monta vuotta sitten hankittujen vanhojen lastenvaatteiden myymiseen.

Katso täältä, millaiset myyntituotot Kidialla ovat mahdollisia

Pitääkö vaatteet pestä ja silittää?

Kyllä, suosittelemme ehdottomasti pesemään kaikki vaatteet ennen myyntiä ja silittämään ryppyiset vaatteet. Näin saat parhaan tuoton myyntijaksollasi. Kun kaikki vaatteet ovat esillä kokojen mukaan henkareilla, asiakkaat valitsevat hyllystä itselleen mieluisat parhaat vaatteet ensimmäisenä ja maksavat niistä mielellään jopa paremman hinnan. Ryppyiset vaatteet jäävät suurella todennäköisyydellä myymättä.

Kannattaako myydä, jos ei ole merkkivaatetta?

Kyllä kannattaa! Suurin osa meidän asiakkaistamme haluaa ostaa ihan tavallisia siistikuntoisia arjen perusvaatteita. Merkkivaatteillekin on toki kysyntää, mutta eniten meillä myydään edullista arkivaatetta.

Tärkeintä on, että tuot myyntiin vaatteita, jotka ovat kohtuullisen vähän aikaa sitten hankittuja eli kovin vanhaa vaatetta meille ei kannata tuoda myyntiin. Yli viisi vuotta vanhoille vaatteille on vain vähän kysyntää – yli kymmenen vuotta vanhoille vaatteille ei ole oikeastaan lainkaan kysyntää. Lisäksi on tärkeää, että vaatteet eivät ole liian kuluneita, tahraisia tai rikkinäisiä.

➜ Lue täältä, mitä voit tuoda myyntiin

Voinko postittaa tavarat myyntiin?

Kyllä voit! Etämyyntipalvelumme avulla voit myydä Kidian vilkkaassa myymälässä lastenvaatteet, lelut ja lastentarvikkeet, vaikka et pääsisi itse paikan päälle! Voit hyödyntää suosittujen myymälöidemme asiakasvirran, vaikka myymälämme ei olisi sinua lähellä. Hintaero tavalliseen jaksoon on vain 6 euroa!

➜ Lue täältä lisää etämyyntipalvelusta

Lue asiakkaiden arvosteluita palvelustamme

4,6
Perustuu 273 arvioon
Näytetään 14 arvostelua 273 arvostelusta (3 tähteä). Näytä kaikki 273 arvostelua
  1. Nimetön

  2. Hanna

    Vaatteiden valmistelu myytäväksi oli jossain määrin työlästä (mm. silittäminen), mutta ohjeet olivat kyllä todella selkeät. Suurin osa meni kaupaksi ja hienoa oli, että loput saattoi Kidian kautta lahjoittaa suoraan Hopelle.

  3. Tiina

    Positiivista on se, että yksittäisistä tuotteista voi saada hyvän hinnan. Lisäksi palvelu (mm varaukset) helppokäyttöinen.
    Kuitenkin myyntivoitto jää helposti varsin pieneksi eritoten kiinteiden kustannusten kattamisen jälkeen. Palvelukonsepti ei myöskään kannusta pienten, edullisten tuotteiden myyntiin (mm sukat, huivit tms). Näistä myyjälle jää käteen varsin vähän ottaen huomioon, että esim 120 tuotteen myynnissä myyntivoittoa alkaa todellisuudessa kertyä vasta kun myyntiä yli 140€ edestä (josta myyjälle jää puolet eli juuri palvelumaksun kattamisen verran).

    • Anu (store manager)

      Kiitos palautteesta! On totta, että myymällä paljon hyvin edullisia tuotteita, meidän palvelukonseptilla tuotto voi jäädä vähäiseksi. Monia hyvin edullisia tuotteita, kuten sukkia voi onneksi myydä useamman parin erissä. 🙂

  4. Nimetön

    Olin tyytyväinen palveluun, käytin sitä nyt jo toista kertaa. Tavarat menivät erittäin hyvin kaupaksi! Yhden tuotteen hinnoitteluun olin pettynyt.

  5. Nimetön

    Heinäkuussa ollut myyntijaksoni oli pettymys aiempiin verrattuna. Huomasi,että kauniilla säällä ja yleensäkin loma-aikana asiakkaita oli normaalia vähemmän. Ihan tappiolle en onnekseni kuitenkaan jäänyt,mutta seuraavat lomakaudet skippaan.

  6. Nimetön

    Palvelun ja koko Kidian idea on loistava ja todella todella tervetullut. Tavaroiden toimittaminen myyntiin oli helppoa, mutta ohjeistuksen ja hinnoittelun koin hiukan epäloogisena. Ohjeistuksesta saa mielikuvan, että myyntiin kelpaavat vain kalliimmat merkkituotteet, mutta kuitenkin tarjonta myymälässä on (onneksi) kaiken kattavaa – myös perusvaatteita edullisilta merkeiltä runsaasti. Hinnoittelu oli myös paikoitellen vaihtelevaa – etenkin lelujen ja kirjojen kohdalla hinta oli mielestäni monessa kohtaa suhteettoman korkea, kun taas moni esim. äitiysvaate oli hinnoiteltu kovin alhaiseksi suhteessa äitiysvaatteiden hintatasoon muualla. Loistava lisä täyspalveluun olisi vaatteiden silitys Kidialla – silloin voitaisiin todella puhua täyspalvelusta. Kaikenkaikkiaan kuitenkin – ihana että tällainen yritys ja palvelu on olemassa!

    • Anu (store manager)

      Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelu eri tuoteryhmien välillä voi tuntua välillä epäloogiselta, mutta se perustuu käytännön työn kautta opittuun kysynnän ja tarjonnan jatkuvaan huomioimiseen. Otamme tarkkaan siis huomioon sen, kuinka nopeasti eri tuotteet meillä liikkuvat eri hinnoilla, ja hintataso määräytyy pitkälti sen perusteella. Käytetyille leluille ja peleille on ilahduttavan paljon kysyntää, kun taas raskaus- ja imetysvaatteet ovat vähemmän kysyttyjä, vaikka niiden hintataso uutena onkin merkittävästi kalliimpi. Tälle sivulle olemme koonneet ohjeita, mille meillä on kysyntää Kidialla. Merkkivaatteiden ohella meillä liikkuvat tasaisesti monet ihan perusmerkit, mutta niiden kunto tulee olla hyvä, jotta kysyntää on. https://www.kidia.fi/kysynta/

      Silittäminen olisi toki hieno palvelulisä, mutta jokainen joka sitä puuhaa on joskus tehnyt tietää, että siihen saa kyllä aikaa kulumaan! 😊 Palvelun tuottaminen olisi meille liian kallista ja hidasta, kun otetaan huomioon työaikakustannukset ja myymälän resurssit. Täyspalvelumme vaatii jo nykyisellään monta tarkkaa työvaihetta, joten silityspalvelu nostaisi hinnan asiakkaalle liian korkeaksi. Eikä meistä täällä Kidialla oikeastaan taida kukaan välittää silittämisestä ihan työksi asti! 😉

  7. Nimetön

    Tavaroiden hinnoittelussa oli hieman epäselvyyksiä, mutta kokonaisuuteen olen oikein tyytyväinen ja aion varata myyntijaksoja jatkossakin.

  8. Nimetön

    Itseäni harmitti muutamien tuotteiden alihinnoittelu (esim. ruskovillan silkkipipo, jonka lähtöhinnaksi oli laitettu 3€, joka uutena on 35€ ja kyseinen kappale oli moitteettomassa kunnossa sekä muutamien bodyjen alhainen hinta verraten samanlaisiin bodyihin, mitä aiemmin olin nähnyt myynnissä samassa kunnossa.) Palvelu on tosi kallis ja ymmärrän kyllä, että sillä pitää kattaa myös paljon kuluja, mutta se tuntuu suosivan vain kalliita merkkivaatteita, vaikka itse mieluummin ostan ja myyn ihan perusvaatteita. Niillä vain ei voi oikein tehdä voittoa. Toisaalta hinnoittelette P.o.pit ja cittarin vaatteet samaan kategoriaan, mitä en myöskään ihan ymmärrä, kun p.o.pien piti sivujenne mukaan olla kuitenkin hyvin liikkuvia ja haluttuja. Työmäärää jää muös myyjälle aika paljon, kun vaatteet pitää silittää, joten jäin pohtimaan onko myyntihinta sen arvoista. Toisaalta en varmasti olisi itse saanut kaikkia vaatteita myytyä ja on hienoa, että vaatteet pääsivät käyttöön ja kiertoon. Kaikki myynnissä olleet tuotteeni menivät kaupaksi ja se ilahdutti. Voittoakin tuli n. 50€. Konsepti on hyvä ja tykkään sijainnista ja myymälästä. Palvelu voisi niin myyjälle kuin asiakkaallekin olla mielestäni hieman läsnäolevampaa ja henkilökohtaisempaa.

    • Anu (store manager)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveitakin vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Hinnoittelutiimimme ottaa huomioon hinnoitteluvaiheessa monta seikkaa, kuten tuotteen merkin, kunnon, kuosin kuin tuotteen sen hetkisen kysynnän. Myös vaatteen ikä vaikuttaa kuntoon. Joskus on tosiaan mahdollista, että esimerkiksi jokin Citymarketin body voi olla myynnissä kalliimmalla hinnalla kuin Popin body.

  9. Nimetön

    Olin tyytyväinen myyntijakson helppouteen ja siihen että suurin osa vaatteista meni kaupaksi. Hinnoittelu oli mielestäni hiukan alakanttista etenkin kun vastaavia tuotteita olen itse ostanut heiltä kalliimmalla. Etenkään hyväkuntoisten merkkituotteiden myynti ei kannattanut. Aloitus maksun ja provision jälkeen voittoa jäi niin vähän että harkitsen ryhdynkö silitysrumbaan uudelleen. Ainakin silloin hyödyntämisin hintatoivemahdollisuutta.

    • Anu (store manager)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveitakin vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Otamme tarkkaan huomioon hintatason, jolla tuotteet liikkuvat ja pyrimme aina varmistamaan myyjillemme parhaan mahdollisen hintatason. Liian kalliilla hinnalla tuotteet jäävät helposti myymättä, mikä ei tietenkään ole asiakkaan etu. Hinnoittelutiimimme ottaa huomioon hinnoitteluvaiheessa monta seikkaa, kuten tuotteen merkin, kunnon, kuosin kuin tuotteen sen hetkisen kysynnän. Myös vaatteen ikä vaikuttaa hintaan.

  10. Nimetön

    Vaivaton ja ystävällinen palvelu. Kallis verrattuna kilpailijoihin. Jos ei ole merkkituotteita, niin käteen jää melko vähän. 50% provisio ja 50e kulut 80 tuotteesta on liikaa. 50% ja 30e sopivampi.

    Tuotteiden hinnoittelu oli mielestäni osassa tuotteissa liian alhainen esim merkkikengät. Laatupyöräilykypärän hinnaksi oli laitettu 4,5e – pyysin korotuksen 10e ja se meni sillä heti. Tajusin vasta vietyäni tuotteet, että olisin voinut antaa hintatoiveet, lisäksi yllätyksenä tuli, että kaikki tuotteet menevät 7 päivän jälkeen aleen.

    Harkitsen tuleeko uudestaan.

    • Anu (store manager)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveita vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Otamme tarkkaan huomioon hintatason, jolla tuotteet liikkuvat ja pyrimme aina varmistamaan myyjillemme parhaan mahdollisen hintatason. Esimerkiksi kenkien kanssa tilanne on sellainen, että liian kallilla hinnalla ne jäävät meidän myymälässä myymättä, vaikka kyseessä olisi merkkikengät. Ostajat ovat kenkien suhteen nykyään hyvin valikoivia. Myös kausi vaikuttaa hintatasoon paljon. Eli kesällä välikauden kengistä ei makseta niin paljon kuin sesongin alkaessa.

23,90€ – max 40 tuotetta