Vaivaton täyspalvelu

23,9074,90

Tämän helpommaksi ei kirppismyynti tule! Kidian suosittu täyspalvelu sopii sinulle, jos haluat päästä mahdollisimman helposti ja nopeasti ylimääräisistä lastenvaatteista, leluista ja muista tarvikkeista eroon. Sinun ei tarvitse käyttää lainkaan aikaa hinnoitteluun tai myyntipöydän järjestelyyn! Toimita vain myytävät tuotteet meille, me hoidamme myynnin puolestasi myymälässämme Hertsissä tai Myyrmannissa. Katso seuraavat vapaat ajat alta ja tee heti varaus! Valitse haluamasi myymälä, tuotteiden määrä ja ajankohta. Lisää sitten varaus ostoskoriin ja siirry maksamaan. Lue huolella myyntipalvelun ehdot ennen varaamista.

Poista
Jaa

Myy helposti Kidian vilkkaassa myymälässä Kauppakeskus Hertsissä tai Myyrmannissa

Kidian vaivaton täyspalvelu sopii sinulle, jos haluat säästää omaa aikaasi ja myydä lastenvaatteet, lelut ja muut tarvikkeet mahdollisimman helposti. Sinun ei tarvitse lainkaan huolehtia myyntipaikan siivoamisesta tai oikean hinnan pohtimisesta kullekin tuotteelle. Me hoidamme puolestasi aivan kaiken ja myymme tuotteet puolestasi suositussa myymälässämme.

Kidian second hand -myymälät ovat paljon enemmän kuin perinteisiä kirpputoreja – meillä kaikki vaatteet ovat esillä siististi kokojen mukaan. Myymälästämme ei löydy pursuilevia pinoja tai epämääräisiä kasoja, vaan ostoksia tehdään yhtä mukavasti kuin missä tahansa vaateliikkeessä.

Sinun tulee vain toimittaa myytävät tuotteet meille – me hinnoittelemme ja hoidamme esillepanon puolestasi. Tavarat tulee toimittaa meille noin viikkoa ennen varauksen aloituspäivää. Saat hyvissä ajoin ohjeet ja muistutuksen meiltä ennen jaksosi alkua.

Miksi kannattaa myydä Kidialla?

✓ Säästät omaa aikaasi.
✓ Pääset tarpeettomista tavaroista eroon nopeasti.
✓ Kysyntää on monenlaisille lasten tuotteille.
✓ Sinun ei tarvitse hinnoitella tai järjestellä.
✓ Suositussa myymälässämme käy paljon ostajia.
✓ Saat selkeät ohjeet, joiden avulla tienaat parhaiten.
✓ Tiedämme oikean hintatason, jolla kauppa käy.
✓ Voit seurata myyntiä reaaliajassa verkossa.
✓ Tilitämme myyntituotot nopeasti ja luotettavasti.
✓ Teemme aktiivisesti markkinointia.
✓ Seuraamalla ohjeitamme käteesi jää hyvä myyntituotto!
✓ Keskimääräinen myyntiprosenttimme on yli 80%!

Mitä myyntipalvelun sisältää?

Kun myyt Kidialla, saat käyttöösi meidän osaamisemme ja asiantuntemuksemme. Teemme puolestasi kaiken myyntiin liittyvän työn. Myyntipalvelumme sisältää:

✓ 10 myyntipäivää myymälässämme
✓ tuotteiden hinnoittelun
✓ hintalappujen kiinnityksen
✓ henkaroinnin ja hyllytyksen
✓ esillepanon kokojen mukaan
✓ maksuttomat hälyttimet yli 10€ tuotteille
✓ halutessasi jatkokierrätys sisältyy hintaan

Mitä myyntipalvelu maksaa?

Kidian vaivattoman täyspalvelun hinta koostuu kahdesta osasta: käsittelymaksusta ja myyntiprovisiosta.

Käsittelymaksu

Varauksen yhteydessä maksat tuotemäärän mukaisen käsittelymaksun. Käsittelymaksua ei palauteta myyntipalvelun jälkeen.

23,90€ – max 40 tuotetta
49,90€ – max 80 tuotetta
74,90€ – max 120 tuotetta

Provisio

Lisäksi maksat kertyneestä myyntituotostasi meille 50% provision.

Vähennämme provision lopputilityksestäsi.

Saat siis pitää itselläsi 50% kertyneestä myyntituotostasi.

Jos myyntitavaroita on enemmän kuin mille jakso on varattu, veloitamme ylimääräisistä tuotteista 0,70€ / kpl.

Yksi tuote on meillä Kidialla yhtä kuin yksi hintalappu. Selkeät setit ja tuotekokonaisuudet lasketaan siis yhdeksi tuotteeksi, kuten esimerkiksi sukkaparit, kengät, kaksiosaiset yöasut jne.

Kauppa käy Kidialla nopeasti ja käteen jää hyvät tienestit

Voit luottaa siihen, että meillä käy kauppa, kun toimit myyjän ohjeiden mukaisesti! Kerromme avoimesti myyntiprosenttimme sekä tiedot keskimääräisistä myyntituotoista. Myyjät meillä jäävät vain aniharvoin tappiolle! Voitollisia myyjiä kaikista myyjistä Kidialla on ollut yli 99% ja keskimääräinen myyntiprosenttimme tuotteille on yli 80%. Parhaan tuoton saat seuraamalla selkeitä myyjän ohjeitamme.

Näin helposti palvelumme toimii

✓ Tutustu ensin huolella myyntipalvelun ehtoihin.
✓ Valitse myymälä, tuotteiden määrä ja ajankohta.
✓ Siirry kassalle maksamaan käsittelymaksu.
✓ Saat meiltä selkeät ohjeet ennen jakson alkua.
✓ Valitse ohjeiden mukaan myytävät tuotteet.
✓ Pese ja silitä vaatteet.
✓ Pakkaa tavarat mihin tahansa kassiin tai laatikkoon.
✓ Toimita tavarat meille ajoissa ennen myyntijaksosi alkua.
✓ Me hinnoittelemme tuotteet ja laitamme ne myyntiin.
✓ Kirjaudu Kirpparikalleen ja seuraa myyntiäsi.
✓ Kun myyntiaikasi on päättynyt, saat meiltä ilmoituksen.
✓ Voit halutessasi lahjoittaa myymättä jääneet tavarat hyväntekeväisyyteen.

Lue asiakkaiden arvoisteluita palvelustamme

4,6
Perustuu 267 arvosteluun
Showing 14 of 267 reviews (3 star). See all 267 reviews
Nimetön
3/5
2 kuukautta sitten
Hanna
3/5

Vaatteiden valmistelu myytäväksi oli jossain määrin työlästä (mm. silittäminen), mutta ohjeet olivat kyllä todella selkeät. Suurin osa meni kaupaksi ja hienoa oli, että loput saattoi Kidian kautta lahjoittaa suoraan Hopelle.

2 kuukautta sitten
Tiina
3/5

Positiivista on se, että yksittäisistä tuotteista voi saada hyvän hinnan. Lisäksi palvelu (mm varaukset) helppokäyttöinen.
Kuitenkin myyntivoitto jää helposti varsin pieneksi eritoten kiinteiden kustannusten kattamisen jälkeen. Palvelukonsepti ei myöskään kannusta pienten, edullisten tuotteiden myyntiin (mm sukat, huivit tms). Näistä myyjälle jää käteen varsin vähän ottaen huomioon, että esim 120 tuotteen myynnissä myyntivoittoa alkaa todellisuudessa kertyä vasta kun myyntiä yli 140€ edestä (josta myyjälle jää puolet eli juuri palvelumaksun kattamisen verran).

2 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Olin tyytyväinen palveluun, käytin sitä nyt jo toista kertaa. Tavarat menivät erittäin hyvin kaupaksi! Yhden tuotteen hinnoitteluun olin pettynyt.

5 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Heinäkuussa ollut myyntijaksoni oli pettymys aiempiin verrattuna. Huomasi,että kauniilla säällä ja yleensäkin loma-aikana asiakkaita oli normaalia vähemmän. Ihan tappiolle en onnekseni kuitenkaan jäänyt,mutta seuraavat lomakaudet skippaan.

5 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Palvelun ja koko Kidian idea on loistava ja todella todella tervetullut. Tavaroiden toimittaminen myyntiin oli helppoa, mutta ohjeistuksen ja hinnoittelun koin hiukan epäloogisena. Ohjeistuksesta saa mielikuvan, että myyntiin kelpaavat vain kalliimmat merkkituotteet, mutta kuitenkin tarjonta myymälässä on (onneksi) kaiken kattavaa - myös perusvaatteita edullisilta merkeiltä runsaasti. Hinnoittelu oli myös paikoitellen vaihtelevaa - etenkin lelujen ja kirjojen kohdalla hinta oli mielestäni monessa kohtaa suhteettoman korkea, kun taas moni esim. äitiysvaate oli hinnoiteltu kovin alhaiseksi suhteessa äitiysvaatteiden hintatasoon muualla. Loistava lisä täyspalveluun olisi vaatteiden silitys Kidialla - silloin voitaisiin todella puhua täyspalvelusta. Kaikenkaikkiaan kuitenkin - ihana että tällainen yritys ja palvelu on olemassa!

6 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Tavaroiden hinnoittelussa oli hieman epäselvyyksiä, mutta kokonaisuuteen olen oikein tyytyväinen ja aion varata myyntijaksoja jatkossakin.

6 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Itseäni harmitti muutamien tuotteiden alihinnoittelu (esim. ruskovillan silkkipipo, jonka lähtöhinnaksi oli laitettu 3€, joka uutena on 35€ ja kyseinen kappale oli moitteettomassa kunnossa sekä muutamien bodyjen alhainen hinta verraten samanlaisiin bodyihin, mitä aiemmin olin nähnyt myynnissä samassa kunnossa.) Palvelu on tosi kallis ja ymmärrän kyllä, että sillä pitää kattaa myös paljon kuluja, mutta se tuntuu suosivan vain kalliita merkkivaatteita, vaikka itse mieluummin ostan ja myyn ihan perusvaatteita. Niillä vain ei voi oikein tehdä voittoa. Toisaalta hinnoittelette P.o.pit ja cittarin vaatteet samaan kategoriaan, mitä en myöskään ihan ymmärrä, kun p.o.pien piti sivujenne mukaan olla kuitenkin hyvin liikkuvia ja haluttuja. Työmäärää jää muös myyjälle aika paljon, kun vaatteet pitää silittää, joten jäin pohtimaan onko myyntihinta sen arvoista. Toisaalta en varmasti olisi itse saanut kaikkia vaatteita myytyä ja on hienoa, että vaatteet pääsivät käyttöön ja kiertoon. Kaikki myynnissä olleet tuotteeni menivät kaupaksi ja se ilahdutti. Voittoakin tuli n. 50€. Konsepti on hyvä ja tykkään sijainnista ja myymälästä. Palvelu voisi niin myyjälle kuin asiakkaallekin olla mielestäni hieman läsnäolevampaa ja henkilökohtaisempaa.

7 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Olin tyytyväinen myyntijakson helppouteen ja siihen että suurin osa vaatteista meni kaupaksi. Hinnoittelu oli mielestäni hiukan alakanttista etenkin kun vastaavia tuotteita olen itse ostanut heiltä kalliimmalla. Etenkään hyväkuntoisten merkkituotteiden myynti ei kannattanut. Aloitus maksun ja provision jälkeen voittoa jäi niin vähän että harkitsen ryhdynkö silitysrumbaan uudelleen. Ainakin silloin hyödyntämisin hintatoivemahdollisuutta.

7 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Vaivaton ja ystävällinen palvelu. Kallis verrattuna kilpailijoihin. Jos ei ole merkkituotteita, niin käteen jää melko vähän. 50% provisio ja 50e kulut 80 tuotteesta on liikaa. 50% ja 30e sopivampi.

Tuotteiden hinnoittelu oli mielestäni osassa tuotteissa liian alhainen esim merkkikengät. Laatupyöräilykypärän hinnaksi oli laitettu 4,5e - pyysin korotuksen 10e ja se meni sillä heti. Tajusin vasta vietyäni tuotteet, että olisin voinut antaa hintatoiveet, lisäksi yllätyksenä tuli, että kaikki tuotteet menevät 7 päivän jälkeen aleen.

Harkitsen tuleeko uudestaan.

7 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Yksinkertaistettuna helppous tekee tästä minulle rahanarvoisen palvelun. Olen varannut jo uuden myyntijakson vanhan perään. Bonuksena on kiva tietää, että omien lasten lempparit jatkavat elämäänsä uusilla käyttäjillä - ja toki itsekin teen onnistuneita löytöjä.

7 kuukautta sitten
Sini
3/5

Positiivista palvelussa oli ehdottomasti helppous ja mahdollisuus jatkokierrätykseen. Myös hieman venyneeseen myyntiaikaan olin tyytyväinen. Rahallisesti en jäänyt perusvaatteillani hirveästi voitolle, mihin olin hieman pettynyt. Myös vauvan priimakuntoiset lelut jäivät myymättä. Olisin kaivannut ilmoitusta siitä, miksi muutamat tuotteet oli jätetty myynnistä kokonaan pois, sillä olen aikaisemmin ostanut esim. yhtä nukkaisia tuotteita myymälästänne ja pitänyt niitä aivan käyttökelpoisina. Asiakkaana olen aina tehnyt hyviä löytöjä liikkeestänne! Asiakaspalvelu on ollut vaihtelevaa, osa myyjistä on ystävällisiä ja joskus olen saanut tympeämpää palvelua. Voisin kuitenkin hyvin vielä kertaalleen kokeilla palvelua.

7 kuukautta sitten
Aurora
3/5
8 kuukautta sitten
Elina
3/5

Isosta määrästä vaatteita pääsi vikkelästi eroon ja myynti kävi hyvin. Palvelumaksu ja komissio lohkaisivat merkittävän osan myynnistä. Olisin valmis maksamaan 50 % myynnistä, mutta palvelumaksu päälle veti tuottoa alaspäin sen verran paljon, että uskon jatkossa myyväni arvokkaammat vaatteet itse ja lahjoittavani perusvaatteet.

8 kuukautta sitten