Vaivaton täyspalvelu

29,9069,90

Tämän helpommaksi ei kirppismyynti tule! Kidian suosittu All inclusive -palvelu sopii sinulle, jos et halua käyttää aikaa hinnoitteluun tai myyntipöydän järjestelyyn! Toimita vain myytävät tuotteet meille, me hinnoittelemme ja myymme ne puolestasi. Varaa myyntipalvelu valitsemalla haluamasi ajankohta ja myytävien tuotteiden määrä. Lue huolella myyntipalvelun ehdot ennen varaamista.

Poista
Share

Huom! Myymälämme on avoinna normaalisti 6.12.2021. Jouluna myymälämme on suljettuna 24.-25.12.2021. Myyntijaksoon ei lasketa mukaan päiviä, jolloin myymälä on suljettuna.

Myy lastenvaatteet, lelut ja muut tarvikkeet helposti

Kidian vaivaton täyspalvelu sopii sinulle, jos haluat säästää omaa aikaasi ja myydä lastenvaatteet, lelut ja muut tarvikkeet mahdollisimman helpolla. Kun varaat Kidian myyntipalvelun, sinun ei tarvitse lainkaan huolehtia myyntipaikan siivoamisesta tai oikean hinnan pohtimisesta kullekin tuotteelle. Me hoidamme puolestasi aivan kaiken ja myymme tuotteet puolestasi vilkkaassa myymälässämme Kauppakeskus Hertsissä Herttoniemessä.

Sinun tulee vain toimittaa myytävät tuotteet meille – me hinnoittelemme ja hoidamme esillepanon puolestasi.

Miksi kannattaa myydä Kidialla?

✓ Säästät omaa aikaasi
✓ Pääset tarpeettomista tavaroista eroon nopeasti
✓ Suositussa myymälässämme käy paljon ostajia
✓ Selkeät ohjeet myyjälle, joiden avulla saat parhaan tuoton
✓ Ostosten tekeminen siistissä myymälässä on helppoa ja mukavaa
✓ Kaikki vaatteet ovat esillä kokojen mukaan
✓ Tiedämme sopivan hintatason, joilla tavarat löytävät ostajan
✓ Sinun ei tarvitse hinnoitella tai järjestellä
✓ Voit seurata myyntiä reaaliajassa verkossa
✓ Tilitämme myyntituotot nopeasti ja luotettavasti
✓ Teemme aktiivisesti markkinointia
✓ Keskimääräinen myyntiprosenttimme on yli 80%!

Vaivaton täyspalvelu sisältää

✓ 10 myyntipäivää myymälässämme
✓ tuotteiden hinnoittelun
✓ hintalappujen kiinnityksen
✓ henkaroinnin ja hyllytyksen
✓ esillepanon kokojen mukaan
✓ maksuttomat hälyttimet yli 10€ tuotteille
✓ halutessasi jatkokierrätys sisältyy hintaan

Näin varaat myyntipalvelun

✓ Tutustu ensin huolella myyntipalvelun ehtoihin
✓ Päätä sopiva myyntituotteiden määrä
✓ Valitse sopiva ajankohta myyntipavelulle
✓ Siirry kassalle maksamaan käsittelymaksu
✓ Saat sähköpostilla lisäohjeet ennen jakson alkua

LUE MYYNTIPALVELUN EHDOT

 

Myy ehjät ja siistikuntoiset lastenvaatteet vauvasta kouluikään

Meillä on kysyntää monenlaisille lapsiin liittyville tuotteille! Tärkeintä on, että tuot myyntiin vain puhtaita, ehjiä ja ajanmukaisia tuotteita:

✓ Lastenvaatteita kaikissa kokoluokissa vauvasta kouluikään
✓ Kauteen soveltuvia ulkovaatteita
✓ Lasten kenkiä ja tossuja
✓ Siistejä sukkia ja muita asusteita
✓ Leluja ja pelejä
✓ Lastenkirjoja ja vanhemmuuteen liittyviä kirjoja
✓ Raskaus- ja imetysvaatteita
✓ Lastentarvikkeita

MIKÄ MENEE KAUPAKSI KIDIALLA?

 

Mitä myyntipalvelu maksaa?

Kidian vaivattoman täyspalvelun hinta koostuu kahdesta osasta: käsittelymaksusta ja myyntiprovisiosta.

Maksat ensin meille varauksen yhteydessä käsittelymaksun tuotemäärän mukaisesti:

29,90€ / max 40 tuotetta
49,90€ / max 80 tuotetta
69,90€ / max 120 tuotetta

Myyntituotoista saat puolet itsellesi eli maksat myyntituotoistasi meille 50 % provision.

Kauppa käy Kidialla nopeasti

Voit luottaa siihen, että meillä käy kauppa, kun toimit myyjän ohjeiden mukaisesti! Kerromme avoimesti myyntiprosenttimme sekä tiedot keskimääräisistä myyntituotoista. Myyjät meillä jäävät vain aniharvoin tappiolle! Voitollisia myyjiä kaikista myyjistä Kidialla on ollut yli 99% ja keskimääräinen myyntiprosenttimme tuotteille on yli 80% joka kuukausi.

KATSO LISÄÄ TUOTOISTA

 

Näin helposti palvelu toimii

  • Kun olet varannut myyntipalvelun, saat meiltä tarkemmat ohjeet.
  • Sinun tehtäväsi on valita tuotteet ja valmistella ne myyntiä varten.
  • Kaikki vaatteet tulee pestä ja silittää.
  • Pakkaa tavarat mihin tahansa kassiin tai laatikkoon.
  • Toimita tavarat meille viikkoa ennen myyntijaksosi alkua.
  • Me hinnoittelemme tuotteet ja laitamme ne myyntiin.
  • Kirjaudu Kirpparikalleen ja seuraa myyntiäsi.
  • Kun myyntiaikasi on päättynyt, saat meiltä ilmoituksen.
  • Sinulla on viikko aikaa noutaa myymättä jääneet takaisin itsellesi.
  • Halutessasi toimitamme myymättä jääneet tavarat hyväntekeväisyyteen puolestasi.

Helppoa!

KATSO USEIN ESITETYT KYSYMYKSET

 

 

Lue asiakkaiden arvoisteluita palvelustamme

4,6
Perustuu 225 arvosteluun
Showing 11 of 225 reviews (3 star). See all 225 reviews
Nimetön
3/5

Olin tyytyväinen palveluun, käytin sitä nyt jo toista kertaa. Tavarat menivät erittäin hyvin kaupaksi! Yhden tuotteen hinnoitteluun olin pettynyt.

2 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Heinäkuussa ollut myyntijaksoni oli pettymys aiempiin verrattuna. Huomasi,että kauniilla säällä ja yleensäkin loma-aikana asiakkaita oli normaalia vähemmän. Ihan tappiolle en onnekseni kuitenkaan jäänyt,mutta seuraavat lomakaudet skippaan.

2 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Palvelun ja koko Kidian idea on loistava ja todella todella tervetullut. Tavaroiden toimittaminen myyntiin oli helppoa, mutta ohjeistuksen ja hinnoittelun koin hiukan epäloogisena. Ohjeistuksesta saa mielikuvan, että myyntiin kelpaavat vain kalliimmat merkkituotteet, mutta kuitenkin tarjonta myymälässä on (onneksi) kaiken kattavaa - myös perusvaatteita edullisilta merkeiltä runsaasti. Hinnoittelu oli myös paikoitellen vaihtelevaa - etenkin lelujen ja kirjojen kohdalla hinta oli mielestäni monessa kohtaa suhteettoman korkea, kun taas moni esim. äitiysvaate oli hinnoiteltu kovin alhaiseksi suhteessa äitiysvaatteiden hintatasoon muualla. Loistava lisä täyspalveluun olisi vaatteiden silitys Kidialla - silloin voitaisiin todella puhua täyspalvelusta. Kaikenkaikkiaan kuitenkin - ihana että tällainen yritys ja palvelu on olemassa!

3 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Tavaroiden hinnoittelussa oli hieman epäselvyyksiä, mutta kokonaisuuteen olen oikein tyytyväinen ja aion varata myyntijaksoja jatkossakin.

3 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Itseäni harmitti muutamien tuotteiden alihinnoittelu (esim. ruskovillan silkkipipo, jonka lähtöhinnaksi oli laitettu 3€, joka uutena on 35€ ja kyseinen kappale oli moitteettomassa kunnossa sekä muutamien bodyjen alhainen hinta verraten samanlaisiin bodyihin, mitä aiemmin olin nähnyt myynnissä samassa kunnossa.) Palvelu on tosi kallis ja ymmärrän kyllä, että sillä pitää kattaa myös paljon kuluja, mutta se tuntuu suosivan vain kalliita merkkivaatteita, vaikka itse mieluummin ostan ja myyn ihan perusvaatteita. Niillä vain ei voi oikein tehdä voittoa. Toisaalta hinnoittelette P.o.pit ja cittarin vaatteet samaan kategoriaan, mitä en myöskään ihan ymmärrä, kun p.o.pien piti sivujenne mukaan olla kuitenkin hyvin liikkuvia ja haluttuja. Työmäärää jää muös myyjälle aika paljon, kun vaatteet pitää silittää, joten jäin pohtimaan onko myyntihinta sen arvoista. Toisaalta en varmasti olisi itse saanut kaikkia vaatteita myytyä ja on hienoa, että vaatteet pääsivät käyttöön ja kiertoon. Kaikki myynnissä olleet tuotteeni menivät kaupaksi ja se ilahdutti. Voittoakin tuli n. 50€. Konsepti on hyvä ja tykkään sijainnista ja myymälästä. Palvelu voisi niin myyjälle kuin asiakkaallekin olla mielestäni hieman läsnäolevampaa ja henkilökohtaisempaa.

4 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Olin tyytyväinen myyntijakson helppouteen ja siihen että suurin osa vaatteista meni kaupaksi. Hinnoittelu oli mielestäni hiukan alakanttista etenkin kun vastaavia tuotteita olen itse ostanut heiltä kalliimmalla. Etenkään hyväkuntoisten merkkituotteiden myynti ei kannattanut. Aloitus maksun ja provision jälkeen voittoa jäi niin vähän että harkitsen ryhdynkö silitysrumbaan uudelleen. Ainakin silloin hyödyntämisin hintatoivemahdollisuutta.

4 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Vaivaton ja ystävällinen palvelu. Kallis verrattuna kilpailijoihin. Jos ei ole merkkituotteita, niin käteen jää melko vähän. 50% provisio ja 50e kulut 80 tuotteesta on liikaa. 50% ja 30e sopivampi.

Tuotteiden hinnoittelu oli mielestäni osassa tuotteissa liian alhainen esim merkkikengät. Laatupyöräilykypärän hinnaksi oli laitettu 4,5e - pyysin korotuksen 10e ja se meni sillä heti. Tajusin vasta vietyäni tuotteet, että olisin voinut antaa hintatoiveet, lisäksi yllätyksenä tuli, että kaikki tuotteet menevät 7 päivän jälkeen aleen.

Harkitsen tuleeko uudestaan.

4 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Yksinkertaistettuna helppous tekee tästä minulle rahanarvoisen palvelun. Olen varannut jo uuden myyntijakson vanhan perään. Bonuksena on kiva tietää, että omien lasten lempparit jatkavat elämäänsä uusilla käyttäjillä - ja toki itsekin teen onnistuneita löytöjä.

4 kuukautta ago
Sini
3/5

Positiivista palvelussa oli ehdottomasti helppous ja mahdollisuus jatkokierrätykseen. Myös hieman venyneeseen myyntiaikaan olin tyytyväinen. Rahallisesti en jäänyt perusvaatteillani hirveästi voitolle, mihin olin hieman pettynyt. Myös vauvan priimakuntoiset lelut jäivät myymättä. Olisin kaivannut ilmoitusta siitä, miksi muutamat tuotteet oli jätetty myynnistä kokonaan pois, sillä olen aikaisemmin ostanut esim. yhtä nukkaisia tuotteita myymälästänne ja pitänyt niitä aivan käyttökelpoisina. Asiakkaana olen aina tehnyt hyviä löytöjä liikkeestänne! Asiakaspalvelu on ollut vaihtelevaa, osa myyjistä on ystävällisiä ja joskus olen saanut tympeämpää palvelua. Voisin kuitenkin hyvin vielä kertaalleen kokeilla palvelua.

4 kuukautta ago
Aurora
3/5
5 kuukautta ago
Elina
3/5

Isosta määrästä vaatteita pääsi vikkelästi eroon ja myynti kävi hyvin. Palvelumaksu ja komissio lohkaisivat merkittävän osan myynnistä. Olisin valmis maksamaan 50 % myynnistä, mutta palvelumaksu päälle veti tuottoa alaspäin sen verran paljon, että uskon jatkossa myyväni arvokkaammat vaatteet itse ja lahjoittavani perusvaatteet.

5 kuukautta ago