Aloittavan myyjän ohjeet

Tältä sivulta löydät ohjeet, joiden avulla saat parhaan mahdollisen tuoton myyntijaksollasi. Lue ohjeet huolella läpi valmistautuessasi myyntijaksoon.

For instructions in English click here >>

Karsi vialliset pois

Aloita valitsemalla sopivat tuotteet. Älä pakkaa mukaan tahraisia, rikkinäisiä tai kuluneita tuotteita.

Pese ja puhdista

Aivan kaikki myyntävät vaatteet kannattaa pestä ennen myyntiä hajusteettomalla pesuaineella.

Silitä ryppyiset

Ryppyisille vaattteille ei ole kysyntää. Silittämällä vaikutat suoraan vaatteen jälleenmyyntiarvoon.

Napita kaikki vaatteet

Muista napittaa kaikki vaatteet ja sulkea vetoketjut ennen niiden pakkaamista.

Pakkaa siististi

Pakkaa tuotteet joko kassiin tai pahvilaatikkoon siisteissä pinoissa.

Toimita ajoissa

Tuo tavarat meille hyvissä ajoin viimeistään 5 päivää ennen jaksosi alkua.


1. VALITSE MYYTÄVÄT TUOTTEET OHJEIDEN MUKAAN

  • Saat parhaan myyntituoton, kun valitset myyntiin vain sellaisia tuotteita, joille on kysyntää Kidialla.
  • Vaatteiden lisäksi voit tuoda meille myyntiin leluja ja lastentarvikkeita.
  • Tärkeintä on valita myyntiin vain ehjiä ja siistikuntoisia tuotteita.
  • Lue ohjeet ennen kuin ryhdyt valitsemaan myytäviä tuotteita.
  • Nyt kannattaa myydä erityisesti monenlaista arjen perusvaatetta alkavaan syksyyn: paitoja, housuja, mekkoja, huppareita jne.
  • Ulkovaateosastolla on nyt kuhinaa eli nyt kannattaa ehdottomasti tuoda myyntiin välikausi-, toppa- ja sadevaatetta.
  • Merinovillaiset kerrastot, välihaalarit ja asusteet ovat todella kysyttyjä syksyn alkaessa.
  • Kenkäosastolla on kysyntää erityisesti välikauden ja talven kengille sekä kumisaappaille.
  • Asusteosastolla on kysyntää hatuille, hanskoille, kaulureille sekä muille asusteille. Muista myös tossut ja sukat!

Olemme koonneet avuksesi ohjeet, mitä Kidialla kannattaa myydä. Saat parhaan tuoton myyntijaksollasi lukemalla huolella kaikki ohjeet.


2. KARSI POIS MYYNTIIN SOPIMATTOMAT TUOTTEET

  • Muista, että maksat käsittelymaksua 0,40€ / tuote myös myyntiin sopimattomista tuotteista, jotka karsimme myynnistä
  • Käy läpi kaikkien vaatteiden ja muiden tuotteiden kunto kirkkaassa valossa.
  • Älä tuo turhaan myyntiin kuluneita, tahraisia tai rikkinäisiä tuotteita, sillä karsimme ne pois myynnistä.
  • Maksat meille turhaan sellaisten tavaroiden käsittelystä, joita emme voi laittaa myyntiin.
  • Mitä edullisempi tuotteen hinta on ja mitä vanhempi tuote on kyseessä, sitä paremmassa kunnossa tuotteen tulee olla.
  • Etsi piileviä tahroja etenkin paitojen hihansuista ja kauluksista.
  • Käy läpi housujen polvet ja takamukset.
  • Tarkista kenkien kärjet, sisäpohjat ja jalansuut.
  • Et voi tuoda uusia tuotteita myynnistä karsittujen tuotteiden tilalle.

Älä myy näitä juuri nyt

  • Älä tuo myyntiin kesävaatetta tai kesäkenkiä.
  • Helleasujen, shortsien, aurinkohattujen ja UV-asujen sesonki on ohi tältä kesältä.
  • Älä pakkaa myyntikassiin sandaaleja ja muita kesäkenkiä, kuten kangastennareita. Näitä emme laita nyt myyntiin lainkaan.
  • Lenkkarit liikkuvat jo huonommin, sillä kysyntää on enemmän vedenpitäville kengille.
  • Ulkovaateosastolla ei ole kysyntää tahraisille, rikkinäisille tai kovin kuluneille ulkovaatteille eli niitä ei kannata tuoda myyntiin – karsimme nämä pois myynnistä.
  • Vielä ei kannata tuoda myyntiin luistimia tai muita talvikauden välineitä.

Näin tarkistat vaatteen kunnon

  • Onko vaatteen yleisilme siisti vai nuhjuinen?
  • Onko vaatteessa tahraa? Tarkista etenkin hihansuut ja kaulus!
  • Onko vaatteessa reikiä?
  • Onko vaate ryppyinen?
  • Onko vaatteessa purkautuneita tai kiertyneitä saumoja?
  • Onko vaatteessa runsaasti nyppyjä tai pesunukkaa?
  • Ovatko vaatteen värit haalistuneet?
  • Onko vaate harmaantunut tai kellastunut?
  • Ovatko vaatteen printit kuluneet?
  • Ovatko kaikki napit tallella?
  • Toimiiko vetskari, puuttuuko siitä osia?
  • Onko vaatteessa ummehtunut tuoksu?
  • Kuinka uusi tuote on?
  • Onko vaate muodiltaan vanhentunut?
  • Onko tuote erityisen kysyttyä merkkiä vai vähemmän kysyttyä merkkiä?

Milloin vaate on liian vanha myytäväksi?

  • Vaatteet kannattaa myydä mahdollisimman pian, kun niiden tarve omassa perheessä loppuu.
  • Vaatteita ei kannata varastoida pitkäksi aikaa odottamaan myyntiä.
  • Emme suosittele pitkään varastossa olleiden iältään vanhojen tuotteiden myyntiä Kidialla, sillä niille ei ole ostajia.
  • Yksiselitteistä vastausta on vaikea antaa, milloin vaatetta ei kannata enää myydä.
  • Kun vaate on noin 5 vuotta vanha, sen jälleenmyyntiarvo on jo vähäinen.
  • Yli 10 vuotta vanhoja vaatteita ei kannata lainkaan myydä Kidialla.
  • Kysyntään vaikuttaa paljon vaatteen malli ja kuosi. Jos vaate on muodiltaan vanhentunut, sille ei ole kysyntää.
  • Retrovaatteille ei ole juurikaan kysyntää.

Mitä teen vaatteille, joita ei voi myydä?

  • Jos vaatetta ei voi enää itse huoltaa tai uudelleenkäyttää millään tavoin, se tulee viedä jätekeräykseen tai kierrättää muulla tavoin.
  • Tahraisia tai rikkinäisiä vaatteita ei tule koskaan lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Tämä on karhunpalvelus hyväntekeväisyyttä tekeville organisaatioille, jotka toimivat usein vapaaehtoisvoimin rajallisilla resursseilla.
  • Käyttökelvottomat – kuten rikkinäiset ja tahraiset tekstiilit – on parasta kierrättää poistotekstiilin keräykseen.
  • Poistotekstiili jalostetaan kierrätyskuiduksi, josta voidaan valmistaa uusia tuotteita, kuten vaatteita ja lankaa. Kuidulle etsitään jatkuvasti uusia käyttökohteita.
  • Löydät poistotekstiilin keräyspisteen Hertsistä ja Myyrmannista. Espoossa keräyspiste löytyy muun muassa Isosta Omenasta.
  • Poistotekstiilin keräys löytyy myös Sortti-asemilta.
  • Poistotekstiilien keräykseen voi viedä puhtaat ja kuivat, käyttökelvottomat vaatteet sekä kodintekstiilit.
  • Poistotekstiilin keräykseen ei saa laittaa alusvaatteita, sukkia, sukkahousuja, mattoja, kenkiä, laukkuja, vöitä tyynyjä, peittoja, pehmusteita ja pehmoeläimiä. Laita nämä sekajätteeseen.
  • Keräykseen ei saa viedä haisevia tai homeisia, märkiä tai öljyisiä tekstiilejä luteiden tai muiden tuholaisten saastuttamia tekstiilejä.
  • Jos sinulla ei ole mahdollisuutta kierrättää tekstiiliä poistotekstiiliin, voit lajitella sen sekajätteeseen.
  • Huom! Hyväkuntoiset, ehjät ja puhtaat uudelleenkäyttöön kelpaavat tekstiilit eivät kuulu poistotekstiilien joukkoon – ne voit lahjoittaa ne hyväntekeväisyyteen tai viedä esimerkiksi Kierrätyskeskukseen.

3. PESE, HUOLLA JA SILITÄ

Tämä on tärkein vaihe! Kaupaksi menevät parhaiten puhtaat, sileät ja tuoksuttomat vaatteet. Huoltamalla tuotteen ennen myyntiä vaikutat suoraan sen myyntihintaan.

  • Pese kaikki vaatteet hajusteettomalla pesuaineella.
  • Silitä kaikki ryppyiset vaatteet. Ryppyiset vaatteet eivät mene kaupaksi.
  • Napita vaatteet.
  • Poista nypyt ja nukat.
  • Poista eläinten karvat.
  • Pyyhi tai pese myös kengät, lelut ja muut tarvikkeet puhtaaksi.
  • Pitkään säilytetyt vaatteet tulee pestä tai tuulettaa ennen myyntiin tuomista.

4. PAKKAA SIISTISTI KASSIIN TAI PAHVILAATIKKOON

  • Pakkaa tavarat siististi kassiin tai pahvilaatikkoon.
  • Älä pakkaa tavaroita muovilaatikkoon.
  • Pakkaa vaatteet väljästi viikattuna.
  • Tarkista, että vaatteet ovat kuivuneet kunnolla pesun jälkeen ennen niiden pakkaamista.
  • Nimikoi kaikki kassit.
  • Ethän pakkaa tuotteita erikseen muovipusseihin tai minigrip-pusseihin myyntikassin sisään. Meille kertyy näistä suuret määrät turhaa muovijätettä.
  • Saat kassisi takaisin myyntijakson päättyessä.

5. TOIMITA TAVARAT MEILLE AJOISSA

Saat meiltä sähköpostilla ohjeet tavaroiden toimittamiseen hyvissä ajoin ennen myyntijaksosi alkua. Näistä ohjeista löydät viimeisen toimituspäivän tavaroille.

  • On tärkeää, että toimitat myytävät tavarat meille ajoissa, jotta ehdimme hinnoitella ne ennen jaksosi alkua.
  • Tavarat tulee toimittaa myymäläämme viimeistään 5 päivää ennen jakson alkua.
  • Jos olet varannut etämyyntipalvelun, vie lähetys saamiesi ohjeiden mukaan Postin toimipisteeseen ilmoitettuun päivämäärään mennessä.
  • Ilmoita meille, jos et jostain syystä ehdi tuoda tavaroita ajoissa.
location_city

Kauppakeskus Hertsi
Helsinki

Linnanrakentajantie 2
00880 Helsinki
1. kerros (Prisma-taso)

puh. 040 197 1800

Arkisin 10-20
Lauantaisin 10-18
Sunnuntaisin 12-18

location_city

Kauppakeskus Myyrmanni
Vantaa

Iskoskuja 3
01600 Vantaa
2. kerros

puh. 040 840 5577

Arkisin 10-20
Lauantaisin 10-19
Sunnuntaisin 12-18

location_city

Kauppakeskus Lippulaiva
Espoo

Espoonlahdenkatu 8
02320 Espoo
2. kerros

puh. 040 676 2274

Arkisin 10-20
Lauantaisin 10-18
Sunnuntaisin 12-18


6. KIRJAUDU KIRPPARIKALLEEN – MUISTA LISÄTÄ TILINUMERO

  • Olet saanut tunnukset Kirpparikalleen sähköpostilla ja tekstiviestinä tehtyäsi varauksen.
  • Kirpparikallesta näet varauksesi tiedot ja voit seurata myynnin edistymistä reaaliajassa.
  • Kirpparikallesta näet myyntiin hinnoitellut tuotteet ja myynnistä karsitut tuotteet.
  • Sinun ei tarvitse itse luoda tuotteita Kirpparikallessa.
  • Muista lisätä omiin tietoihisi tilinumero. Huom. Tilinumeroa ei voi lisätä KirppariKallen mobiilisovelluksessa.

Kirjaudu Kirpparikalleen

Oletko käyttänyt Kirpparikallea aiemmin toisella kirpputorilla?

Jos sinulla on ennestään tunnus Kirpparikalleen jollekin toiselle kirpputorille, voit liittää sen Kidian Kirpparikalleen. Klikkaa alta myymälän linkkiä, johon haluat liittää oman tunnuksen.

Lataa Kirpparikallen sovellus puhelimeesi

Kidian KirppariKalle on käytössäsi myös maksuttomalla mobiilisovelluksella. Voit seurata myyntiäsi entistä helpommin missä ja milloin tahansa. Lataa sovellus puhelimeesi klikkaamalla alla olevaa oman puhelinmallisi kuvaketta ja kirjaudu sisään.

lataa app storesta -ikoni
lataa google play -kaupasta -ikoni

Tunnukset hukassa tai ongelmia kirjautumisen kanssa?

Voit tilata itse uuden salasanan kirjatumissivulta, jos olet unohtanut salasanasi.

Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on mitä tahansa ongelmia kirjautumisen kanssa – autamme mielellämme!


7. ME HOIDAMME LOPUT!

Nyt olet tehnyt oman osuutesi ja me hoidamme kaiken tästä eteenpäin!

  • Myyntiaikasi alkaa, kun olemme hinnoitelleet tuotteesi ja laittaneet ne esille.
  • Tavarasi saattavat olla myynnissä jo pari päivää ennen virallista aloituspäivää. Tämä ei vaikuta myyntijaksosi päättymispäivään.
  • Tavarasi ovat meillä myynnissä vähintään 10 päivän ajan.
  • Myyntijakson kolmen viimeisen päivän ajaksi alennamme automaattisesti hintoja ja siirrämme tuotteita alerekille.

Mitä tapahtuu jakson päättyessä?

  • Kun myyntijaksosi päättyy, keräämme myymättä jääneet tuotteet talteen myymälästämme.
  • Voit valita haluatko myymättä jääneet tuotteet takaisin vai haluatko lahjoittaa ne meidän jatkokierrätyspalvelun kautta hyväntekeväisyyteen.
  • Jos haluat noutaa myymättä jääneet tuotteet takaisin, odota meiltä ilmoitusta jakson päättymisestä. Sinulla on 4 päivää aikaa noutaa tavarat myymälästämme myyntijaksosi päättymisen jälkeen. Maksamme sinulle tilityksen sen jälkeen, kun olet noutanut tavarat.
  • Jos haluat lahjoittaa myymättä jääneet tavarat eteenpäin, ilmoita siitä meille. Kun myyntijaksosi päättyy, lajittelemme tavarasi jatkokierrätykseen ja laitamme tilityksesi suoraan maksuun. Sinun ei siis tarvitse tehdä enää mitään jakson päättyessä.
  • Voit halutessasi myös lahjoittaa osan tavaroista ja noutaa osan.
  • Maksamme tilityksen Kirpparikallesta löytyvälle tilinumerolle. Muista lisätä tilinumerosi omat tiedot -sivulle. Huom. Tilinumeroa ei voi lisätä KirppariKallen mobiilisovelluksessa.

TARVITSETKO APUA?

Katso, jos löytäisit vastauksen kysymykseesi täältä.

Katso usein esitetyt kysymykset

Voinko tehdä muutoksia varaukseeni?

  • Ota meihin yhteyttä, jos haluat tehdä muutoksia tekemääsi varaukseen – yleensä muutokset onnistuvat!
  • Huomaathan, että jos myyntipalvelusi on jo käynnistynyt, emme voi enää tehdä muutoksia varaukseen.
  • Jos tuot myyntiin pienen tuotepaketin verran tuotteita, vaikka olet varannut ison paketin, hyvitämme hintaerotuksen sinulle tilityksen yhteydessä.
  • Voit halutessasi siirtää varaukseksi ajankohtaa. Ota meihin yhteyttä, niin etsitään uusi sopiva ajankohta varaukselle.
  • Voit myös perua tekemäsi varauksen ennen sen alkua. Jos perut varauksen, hyvitämme sinulle maksamasi käsittelymaksun hinnan. Hyvitys maksetaan verkkokauppamme maksunvälittäjän Visma Payn kautta.

Saat meihin yhteyden sähköpostitse ja puhelimitse.

✉️ info@kidia.fi

📞 Kidia Hertsi – 0401971800

📞 Kidia Myyrmanni – 0408405577

📞 Kidia Lippulaiva – 0406762274

Millainen hintataso Kidialla on?

  • Haluamme Kidialla pitää hintatason hyvin kohtuullisena. Näin varmistamme, että mahdollisimman moni tuote käy kaupaksi myyntijakson aikana. Perusvaatteiden hinta on noin 3-8€. Merkki- ja ulkovaatteiden hinta vaihtelee merkin ja kysynnän mukaan.
  • Asiantunteva henkilöstömme hinnoittelee kaikki myyntiin laitettavat tuotteet. Sinun ei siis tarvitse huolehtia hinnoittelusta! Pyrimme aina saamaan sinulle parhaan mahdollisen hinnan tuotteistasi.
  • Hinnoittelemme joka viikko tuhansia tuotteita myyntiin ja seuraamme tarkasti, millaisilla hinnoilla tuotteet meillä liikkuvat. Meillä on siis erittäin hyvä käsitys, millä hinnoilla tuotteet kannattaa myydä.
  • Hinnoittelussa otamme huomioon tuotteen kysynnän ja vastaavien tuotteiden tarjonnan, tuotteen merkin, kunnon ja iän.
  • Hintaan vaikuttaa aina sesonki eli juuri myyntihetkellä erityisen kysytyt tuotteet myydään korkeammalla hinnalla kuin kysynnän hiipuessa sesongin ulkopuolella. Esimerkiksi välikausi- tai toppavaatteista saa paremman tuoton ajoittalla myynnin oikein kuumimman sesonkikysynnän ajankohtaan.
  • Hintaan vaikuttaa myös vastaavien tuotteiden hinta ja saatavuus uutena. Jos tuotetta myydään alennuksella uutena, se vaikuttaa hintaan myös meillä. Jos taas kyseessä on erityisen kysytty tuote, jonka saatavuus uutena on rajallinen, hinta voi olla meillä jopa lähellä uuden vastaavan hintaa.
  • Alennamme hintaa tarvittaessa myyntijakson aikana, jos ostajaa ei tunnu löytyvän alkuperäisellä hinnalla.
  • Voit halutessasi esittää meille hintatoiveita. Liimaa hintatoive tuotteeseen esimerkiksi maalarinteipillä tai kirjoita tavaroiden mukaan viestilappu, niin hinnoittelijamme ottaa toiveesi huomioon.
  • Alennamme kaikkien tuotteiden hintaa myyntijakson viimeisten päivien ajaksi 30-50 prosentilla. Näin viimeisetkin kappaleet löytävät vielä ostajan! Tuotteet merkitään alennushintalapuilla ja vaatteet siirretään myymälässä erilliselle alerekille.

Mitä voin tuoda myyntiin?

On tärkeää, että tuot myyntiin vain puhtaita ja ehjiä sesongin mukaisia tuotteita.

Olemme koonneet myyjälle ohjeet tuotteiden valintaan.

Mitä tapahtuu myyntijakson päättyessä?

  • Myyntijakson päättyessä keräämme kaikki myymättä jääneet tuotteet pois myymälästämme.
  • Voit valita haluatko myymättä jääneet tuotteet takaisin vai haluatko lahjoittaa ne jatkokierrätyspalvelumme kautta hyväntekeväisyyteen.
  • Jos haluat noutaa myymättä jääneet tuotteet takaisin, odota ilmoitusta jakson päättymisestä. Myynnissä olevia tavaroita ei voi noutaa ennen kuin keräilymme on valmis.
  • Kun olet saanut ilmoituksen jakson päättymisestä, sinun tulee noutaa tavarat viestissä merkittyyn päivään mennessä.
  • Maksamme sinulle tilityksen sen jälkeen, kun olet noutanut tavarat.
  • Noutamattomat tavarat siirtyvät Kidian omistukseen ja toimitamme ne jatkokierrätykseen.
  • Noutamattomia tavaroita ei ole mahdollista saada takaisin enää sen jälkeen, kun ne on toimitettu jatkokierrätykseen.

Saanko takaisin myymättä jääneet tuotteet?

  • Kyllä – halutessasi saat itsellesi takaisin kaikki myymättä jääneet ja myynnistä karsitut tuotteet.
  • Kun olet saanut ilmoituksen jakson päättymisestä, voit noutaa tavarat viestissä merkittyyn päivään mennessä.

Voinko lahjoittaa tavaroita hyväntekeväisyyteen Kidian kautta?

  • Kyllä! Voimme hoitaa puolestasi myymättä jääneiden tuotteiden lahjoittamisen hyväntekeväisyyteen myyntijakson jälkeen.
  • Toimitamme kaikki lahjoituskelpoiset tuotteet Hope ry:lle vähävaraisten perheiden tueksi.
  • Sellaiset tekstiilit, joita ei voi lahjoittaa, toimitamme poistotekstiilien keräykseen.
  • Ilmoita meille, jos haluat tehdä lahjoituksen: info@admin
  • Otamme lahjoituksia vastaa vain myyjäasiakkailtamme. Emme ota vastaan muita lahjoituksia.

En pääse tuomaan / noutamaan tavaroita ajoissa. Mitä teen?

  • Ota meihin yhteyttä – joustamme aina tarvittaessa!

Saat meihin yhteyden sähköpostitse ja puhelimitse.

✉️ info@kidia.fi

📞 Kidia Hertsi – 0401971800

📞 Kidia Myyrmanni – 0408405577

📞 Kidia Lippulaiva – 0406762274

Mitä jos tuotteitani katoaa tai varastetaan?

  • Käsittelemme asiakkaiden tuotteita erittäin huolellisesti, mutta joskus tuotteista voi irrota hintalappu tai tuote voi muuten kadota myyntijakson aikana.
  • Pyrimme Kidialla ehkäisemään kaikki varkaudet ja jäljittämään mahdollisuuksien mukaan kaikki kadonneet tuotteet.
  • Meillä on myymälässä käytössä tuotesuojaportit, ja tarjoamme maksutta myyjillemme kovahälyttimet arvokkaisiin tuotteisiin.
  • Henkilökunta valvoo myymälää aktiivisesti.
  • Ilmoitamme kaikki varkaudet poliisille.
  • Otathan meihin yhteyttä, jos epäilet, että jokin tuote on kadonnut myyntijakson aikana, niin selvitetään tilanne yhdessä!
  • Hyvitämme myyntijakson aikana todistettavasti kadonneet tuotteet.

Miten voin seurata myyntiä?

  • Kirjaudu Kirpparikalleen tunnuksillasi.
  • Siirry valikosta kohtaan Myynnin seuranta.
  • Saldo-kohdasta näet oman kertyneen myyntituottosi ja listan myydyistä tuotteista.
  • Huomaathan, että saldo on bruttotuottosi, josta vähennetään tilityksen yhteydessä myyntiprovisiomme.

Mistä näen myyntiin hinnoitellut tuotteet?

  • Kirjaudu Kirpparikalleen tunnuksillasi.
  • Siirry valikosta kohtaan Tuotteiden hinnoittelu.
  • Klikkaa ylälaidasta kohtaa Kaikki tuotteet >> Myydyt / Myymättömät.
  • Voit myös klikata tarkastella yksittäisiä hinnoiteltuja tarra-arkkeja klikkaamalla kohtaa Näytä tuotteet.
  • Huom. Et voi katsoa hinnoiteltuja tuotteita mobiilisovelluksessa. Siirry Kirpparikallen selainversioon.

Mistä näen myynnistä karsitut tuotteet?

  • Kirjaudu Kirpparikalleen tunnuksillasi.
  • Siirry valikosta kohtaan Tuotteiden hinnoittelu.
  • Näet tältä sivulta tarra-arkin, joka on nimetty Ei myyntiin.
  • Klikkaa kohtaa Näytä tuotteet.
  • Näet täältä listan tuotteista, joita ei ole laitettu myyntiin perusteluineen.
  • Huom. Et voi katsoa tarra-arkkeja mobiilisovelluksessa. Siirry Kirpparikallen selainversioon.

En näe Kirpparikallessa myyntiä, vaikka jakso on käynnissä.

  • Jos olet käyttänyt Kirpparikallea aiemmin jollain toisella kirpputorilla, on mahdollista, että sinulla on olemassa kaksi eri tiliä Kirpparikalleen ja olemme hinnoitelleet tuotteet eri käyttäjätilille.
  • Ota meihin yhteyttä, jos et löydä oikeita Kidian Kirpparikallen tunnuksia.
  • On myös mahdollista, ettei myyntipalvelusi ole vielä käynnistynyt. KirppariKallessa kohdasta omat varaukset näet arvioidun alkamis- ja päättymispäivän.
  • Saldo voi näyttää nollaa KirppariKallessa myös, jos tilityksesi on jo siirretty maksuun.

Saat meihin yhteyden sähköpostitse ja puhelimitse.

✉️ info@kidia.fi

📞 Kidia Hertsi – 0401971800

📞 Kidia Myyrmanni – 0408405577

📞 Kidia Lippulaiva – 0406762274

Milloin myyntituotot tilitetään minulle?

  • Maksamme myyntituottosi Kirpparikallen tiedoissa olevalle pankkitilillesi myyntijakson päätyttyä.
  • Sinun tulee lisätä pankkitilisi numero Kirpparikallessa omat tiedot -sivulle. Huomaathan, ettei tilinumeroa voi lisätä KirppariKallen mobiilisovelluksessa.
  • Maksamme sinulle tilityksen sen jälkeen, kun olet noutanut myymättä jääneet tavarat.
  • Jos olet valinnut lahjoituksen hyväntekeväisyyteen, tilitys menee maksuun heti jakson päättyessä.
  • Maksamme tilityksiä 2-3 kertaa viikossa eli saat tilityksen yleensä muutaman päivän sisällä jakson päättymisestä.

Miksi tuotteitani on myyty alennetulla hinnalla?

  • Alennamme hintaa tarvittaessa myyntijakson aikana, jos ostajaa ei tunnu löytyvän alkuperäisellä hinnalla.
  • Saatamme alentaa hintaa jakson aikana myös, jos tuotteesta löytyy jokin vika, jota emme ole huomanneet hinnoittelun yhteydessä.
  • Muutama päivä ennen myyntijaksosi päättymistä kaikki loput tuotteet merkitään alelapulla ja vaatteet siirretään aleosastolle. Näin saadaan myytyä vielä viimeiset kappaleet hyvin ennen jakson päättymistä.

Miksi tilityksestäni on vähennetty velkaa Kirpparikallessa?

  • Jos tuot myyntiin varattua enemmän tuotteita, perimme niistä lisämaksua 0,70€ / per tuote.
  • Perimme lisämaksun myös tuotteista, joita emme voi laittaa myyntiin (esimerkiksi tahraiset ja rikkinäiset tuotteet).
  • Ylimääräiset tuotteet lisäämme Kirpparikalleen velkoihin ja niiden summa veloitetaan sinulle myyntijakson päätteeksi maksettavasta tilityksestä.
  • Näet käsiteltyjen tuotteiden määrän Kirpparikallesta kohdasta Tuotteiden hinnoittelu >> Tarra-arkit.

Voinko saada tilityksen käteisenä?

  • Maksamme tilityksiä pääsääntöisesti ainoastaan suomalaisille pankkitileille.
  • Jos et pysty ottamaan tilitystä vastaan pankkitilille, ota meihin yhteyttä. Katsotaan, miten asia onnistuu!

Voinko jäädä tappiolle myyntijaksolla?

  • Jos myyntituottosi ovat hyvin alhaiset, on toki mahdollista, että jäät miinukselle.
  • Tämä on kuitenkin hyvin harvinainen tilanne, ja edellyttää yleensä sen, että meille myyntiin saapunut tavara ei ole ollut täysin myyntikelpoista ja jostain syystä vaatteiden myyntihinta on ollut hyvin alhainen.
  • Vaatteet ovat saattaneet olla pikkuvikaisia tai silittämättömiä. Joukossa on voinut olla paljon tuotteita, joita emme ole voineet laittaa myyntiin.
  • Suosittelemme valitsemaan myyntiin tulevat tuotteet huolella ohjeiden mukaan.
  • Huom! Jos hinnoitteluvaiheessa arvioimme, ettei myynti kannata, perumme myyntijakson ja palautamme sinulle käsittelymaksun.

Voit ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää tai jos sinulla on tarve tehdä muutoksia varaukseesi.

Saat meihin yhteyden sähköpostitse ja puhelimitse.

✉️ info@kidia.fi

📞 Kidia Hertsi – 0401971800

📞 Kidia Myyrmanni – 0408405577

📞 Kidia Lippulaiva – 0406762274