Lue asiakkaidemme arvosteluita palvelustamme

4,5
Based on 99 reviews
  1. Kaisa

    Hyvin meni vaatteet kaupaksi ja helppo ja toimiva palvelu.

  2. Anna

  3. Nimetön

    Palvelun ja koko Kidian idea on loistava ja todella todella tervetullut. Tavaroiden toimittaminen myyntiin oli helppoa, mutta ohjeistuksen ja hinnoittelun koin hiukan epäloogisena. Ohjeistuksesta saa mielikuvan, että myyntiin kelpaavat vain kalliimmat merkkituotteet, mutta kuitenkin tarjonta myymälässä on (onneksi) kaiken kattavaa – myös perusvaatteita edullisilta merkeiltä runsaasti. Hinnoittelu oli myös paikoitellen vaihtelevaa – etenkin lelujen ja kirjojen kohdalla hinta oli mielestäni monessa kohtaa suhteettoman korkea, kun taas moni esim. äitiysvaate oli hinnoiteltu kovin alhaiseksi suhteessa äitiysvaatteiden hintatasoon muualla. Loistava lisä täyspalveluun olisi vaatteiden silitys Kidialla – silloin voitaisiin todella puhua täyspalvelusta. Kaikenkaikkiaan kuitenkin – ihana että tällainen yritys ja palvelu on olemassa!

    • Anu (Kidian edustaja)

      Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelu eri tuoteryhmien välillä voi tuntua välillä epäloogiselta, mutta se perustuu käytännön työn kautta opittuun kysynnän ja tarjonnan jatkuvaan huomioimiseen. Otamme tarkkaan siis huomioon sen, kuinka nopeasti eri tuotteet meillä liikkuvat eri hinnoilla, ja hintataso määräytyy pitkälti sen perusteella. Käytetyille leluille ja peleille on ilahduttavan paljon kysyntää, kun taas raskaus- ja imetysvaatteet ovat vähemmän kysyttyjä, vaikka niiden hintataso uutena onkin merkittävästi kalliimpi. Tälle sivulle olemme koonneet ohjeita, mille meillä on kysyntää Kidialla. Merkkivaatteiden ohella meillä liikkuvat tasaisesti monet ihan perusmerkit, mutta niiden kunto tulee olla hyvä, jotta kysyntää on. https://www.kidia.fi/kysynta/

      Silittäminen olisi toki hieno palvelulisä, mutta jokainen joka sitä puuhaa on joskus tehnyt tietää, että siihen saa kyllä aikaa kulumaan! 😊 Palvelun tuottaminen olisi meille liian kallista ja hidasta, kun otetaan huomioon työaikakustannukset ja myymälän resurssit. Täyspalvelumme vaatii jo nykyisellään monta tarkkaa työvaihetta, joten silityspalvelu nostaisi hinnan asiakkaalle liian korkeaksi. Eikä meistä täällä Kidialla oikeastaan taida kukaan välittää silittämisestä ihan työksi asti! 😉

  4. Niina

    Kauppa kävi hyvin, ja vain muutamia tuotteita jäi myymättä. Palvelu on jonkin verran hintava, mutta todella toimiva ja vaivaton.

  5. Miia

    Mahtavasti toimiva palvelu, tuotteet menivät hyvin kaupaksi 😊

  6. Salla

    Kiitos loistavasta palvelusta. Viestintä oli tehokasta ja selkeää ja kirpparikalle ohjelma helppo ja kätevä.

  7. Nimetön

    Myyntipalvelu on vaivatonta ja kätevää! Tosin tuotteille voisi laittaa hieman korkeammat hinnat. Myymälä on siisti ja sieltä löytää tarvitsemansa nopeasti, kun tuotteet on esillä kokojen mukaan!

  8. Maria

    Aah, niin helppoa 🙂 50% provisio mielestäni kuitenkin hiukan liikaa, koska tuotteilla aika alhaiset myyntihinnat. Mutta pääasia, että pääsee helposti tavaroista eroon.

  9. Nimetön

    Minulla oli myyntijakso kesäkuussa ja kaikki sujui helposti ja hyvin. Etukäteisohjeet oli selkeät, joten jaksolle valmistautuminen oli vaivatonta. Myynnissä minulla oli pääosin ketjuliikkeiden vaatteita ja suurimman osan sain myytyä. Suosittelen Kidiaa kaikille lastenvaatteiden -ja tarvikkeiden myyjille.

  10. Tuija

    Helppoa ja vaivatonta!

  11. Nimetön

    Tavaroiden hinnoittelussa oli hieman epäselvyyksiä, mutta kokonaisuuteen olen oikein tyytyväinen ja aion varata myyntijaksoja jatkossakin.

  12. Tarja

    Kaikki sujui oikein hyvin, Kirppari-Kallesta oli kiva katsoa mitä oli myyty ja millä hinnalla. Myynti oli hyvä, melkein kaikki tavarat meni

  13. Nimetön

    Myyjälle todella vaivaton palvelu. Lähes kaikki tuotteet menivät kaupaksi. Myyntiä on vaivaton seurata KirppariKallesta.

  14. Nimetön

  15. Tiina

  16. Tiina

    En keksi mitään, mitä voisitte tehdä paremmin. Tai no, yksi detalji: jos kirpparikallessa säilyisi tiedot vähän pidempään, voisi siellä ihailla kaunista myytyjen tuotteiden riviä myyntijakson jälkeenkin. Nyt tiedot taitaa hävitä kun kausi päättyy. Kiitos kun olette, huippuhomma!

    • Anu (Kidian edustaja)

      Kyllä niitä myytyjä tuotteita voi onneksi ihailla siellä myös tilityksen jälkeen. Kannattaa mennä kohtaan myynnin seuranta ja sieltä näytä tilitykset. Toinen paikka mistä näkee on kohta tuotteiden hinnoittelu ja sen alta heti ylhäällä linkki kaikki tuotteet >> 😊

  17. Veera

    Mahtava ja helppo palvelu.

  18. Mari

    Palvelu toimi hyvin mutta kohtuuttoman kallis. Kidialle jää aina yli puolet tuotoista mikä tuntuu tosi paljolta kun kirppisvaatteiden hinnat on pieniä muutenkin. Myyjälle aika pieni porkkana siis!

  19. Nimetön

    Mielettömän hieno ja myyjälle vaivaton konsepti, olimme erittäin tyytyväisiä myös tuottoon!

  20. Nimetön

    Vaatteiden myyminen sujui äärettömän helposti ja mukavasti.

  21. MIIRA LAURAEUS

  22. Anna-Liisa

    Tehokas tapa kierrättää hyviä ja käyttökelpoisia vaatteita ja leluja.

  23. Satu T.

    helppoa ja hyvä palvelu. Täällä myyty jo useampi kirpparituote erä. Suosittelen 👍🙂

  24. Anna H.

    Palvelu oli vaivaton ja olimme tyytyväisiä myyntiin, lähes kaikki 40 tuotteesta löysivät uuden omistajan myyntijakson aikana. Myynnin seuraaminen Kirppari-Kallesta oli hauskaa. Käytämme palvelua jatkossakin.

  25. Hanna

    Ystävällinen ja muutenkin hyvä asiakaspalvelu. Kaikin puolin toimiva palvelu.

  26. Päivi

    Niin vaivatonta, nopeaa ja ammattitaitoista myyntiä. Kidian valikoima on todella monipuolinen, aina vieraillessa tarttuu jotakin mukaan!

  27. Nimetön

    Muuten olen tyytyväinen, mutta vähän jäi harmittamaan, kuinka monta hyväkuntoista tuotetta ei otettu myyntiin esim pesunukan takia. Silti samaan aikaan ostin ei-merkkiä olevan tuotteen, jossa huomasin kotiin päästyäni polvessa olevan reiän. Luotin siis oman kokemukseni pohjalta, ettei tuotetta tarvitse ”syynätä”, koska omankin myynnin kohdalla oli niin tarkkaa.

    Muiden tuotteiden myynti meni oikein näppärästi.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Hei! Olemme todella pahoillamme, että meiltä ostetusta tuotteesta on löytynyt reikä. Syynäämme hinnoitellessa tuotteet tarkkaan läpi, mutta toisinaan ohi silmien saattaa mennä tuotteessa olevia vikoja. Hyvitämme toki aina tuotteen hinnan ostajalle, jos näin pääsee käymään. Arvioimme tuotteen kuntoa tarkkaan aina myyntiin laitettaessa ja otamme siinä huomioon etenkin sen, millaiset tuotteet jäävät myymälässä myymättä. Harmillisesti sellaisille vaatteille on vain vähäinen kysyntä, joissa on pesunukkaa tai kulumaa, joten pääsääntöisesti emme laita niitä myyntiin. Ohjeistamme tarkkaan tuotteiden valintaan myyjän ohjeissa ennen myyntijakson alkua ja autamme mielellämme sopivien myyntituotteiden valinnassa. 😊

  28. Anna

    Lapsen vaatteiden kierrättäminen oli tosi sujuvaa Kidian kautta! Hinnoittelu oli myyntiä edistävällä tasolla ja loppukierrätys Hopelle toi hyvän mielen!

  29. Heli

    Aivan erinomainen, asiantunteva, toimiva ja ystävällinen konsepti. Kiitos!

  30. Nimetön

    Itseäni harmitti muutamien tuotteiden alihinnoittelu (esim. ruskovillan silkkipipo, jonka lähtöhinnaksi oli laitettu 3€, joka uutena on 35€ ja kyseinen kappale oli moitteettomassa kunnossa sekä muutamien bodyjen alhainen hinta verraten samanlaisiin bodyihin, mitä aiemmin olin nähnyt myynnissä samassa kunnossa.) Palvelu on tosi kallis ja ymmärrän kyllä, että sillä pitää kattaa myös paljon kuluja, mutta se tuntuu suosivan vain kalliita merkkivaatteita, vaikka itse mieluummin ostan ja myyn ihan perusvaatteita. Niillä vain ei voi oikein tehdä voittoa. Toisaalta hinnoittelette P.o.pit ja cittarin vaatteet samaan kategoriaan, mitä en myöskään ihan ymmärrä, kun p.o.pien piti sivujenne mukaan olla kuitenkin hyvin liikkuvia ja haluttuja. Työmäärää jää muös myyjälle aika paljon, kun vaatteet pitää silittää, joten jäin pohtimaan onko myyntihinta sen arvoista. Toisaalta en varmasti olisi itse saanut kaikkia vaatteita myytyä ja on hienoa, että vaatteet pääsivät käyttöön ja kiertoon. Kaikki myynnissä olleet tuotteeni menivät kaupaksi ja se ilahdutti. Voittoakin tuli n. 50€. Konsepti on hyvä ja tykkään sijainnista ja myymälästä. Palvelu voisi niin myyjälle kuin asiakkaallekin olla mielestäni hieman läsnäolevampaa ja henkilökohtaisempaa.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveitakin vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Hinnoittelutiimimme ottaa huomioon hinnoitteluvaiheessa monta seikkaa, kuten tuotteen merkin, kunnon, kuosin kuin tuotteen sen hetkisen kysynnän. Myös vaatteen ikä vaikuttaa kuntoon. Joskus on tosiaan mahdollista, että esimerkiksi jokin Citymarketin body voi olla myynnissä kalliimmalla hinnalla kuin Popin body.

  31. Nimetön

    Olin tyytyväinen myyntijakson helppouteen ja siihen että suurin osa vaatteista meni kaupaksi. Hinnoittelu oli mielestäni hiukan alakanttista etenkin kun vastaavia tuotteita olen itse ostanut heiltä kalliimmalla. Etenkään hyväkuntoisten merkkituotteiden myynti ei kannattanut. Aloitus maksun ja provision jälkeen voittoa jäi niin vähän että harkitsen ryhdynkö silitysrumbaan uudelleen. Ainakin silloin hyödyntämisin hintatoivemahdollisuutta.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveitakin vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Otamme tarkkaan huomioon hintatason, jolla tuotteet liikkuvat ja pyrimme aina varmistamaan myyjillemme parhaan mahdollisen hintatason. Liian kalliilla hinnalla tuotteet jäävät helposti myymättä, mikä ei tietenkään ole asiakkaan etu. Hinnoittelutiimimme ottaa huomioon hinnoitteluvaiheessa monta seikkaa, kuten tuotteen merkin, kunnon, kuosin kuin tuotteen sen hetkisen kysynnän. Myös vaatteen ikä vaikuttaa hintaan.

  32. Maria L.

    Tämä oli niin helppoa! Ei tarvinnut kuin puhtaat ja silitetyt vaatteet pakata yhteen kassiin , toiseen kassiin nostin sitten kirjat, lelut, vaunutarvikkeet. Kassit Kidialle ja myynnin seuranta hoitui kotisohvalta käsin appin avulla. Ammattilaiset myös osaavat hinnoitella tuotteet fiksusti, ja omien shoppailukokemusten perusteella Kidian myymälä ja se, että tuotteet ovat koottain, eivät myyjittäin, kuten itsepalvelukirppareilla, tekee ostosten teosta kivaa & kätevää – ja se näkyi myynnissä. 80 tuotteesta 75 meni kaupaksi ja voittoa tuli hyvin. Eli taloudellisestikin fiksu valinta!

    • Anu (Kidian edustaja)

      Ihanaa kuulla, että olit tyytyväinen! Tervetuloa myyjäksi toistekin <3

  33. Helena

    Kaikki toimi kuin unelma! Yhteydenotot, seuranta Kippari Kallessa sekä tilitys toimivat nopeasti ja luotettavasti. Olen erittäin tyytyväinen asiakas!

    • Anu (Kidian edustaja)

      Ihanaa kuulla, että olit tyytyväinen! Tervetuloa myyjäksi toistekin <3

  34. Nimetön

    Arvostan myyntipalvelun läpinäkyvyyttä ja ”liveseurannan” mahdollisuutta Kirpparikallessa. Selkeät ohjeet nettisivulla myös plussaa, varsinkin listat siitä mikä myy hyvin!

    • Anu (Kidian edustaja)

      Lämmin kiitos palautteestasi! Mekin tykkäämme Kirpparikallesta todella paljon! Avoimuus ja selkeät ohjeet ovat meille tärkeä juttu ja panostamme niihin paljon. Kiva kuulla, että olit tyytyväinen 😊

  35. Nimetön

    Vaivaton ja ystävällinen palvelu. Kallis verrattuna kilpailijoihin. Jos ei ole merkkituotteita, niin käteen jää melko vähän. 50% provisio ja 50e kulut 80 tuotteesta on liikaa. 50% ja 30e sopivampi.

    Tuotteiden hinnoittelu oli mielestäni osassa tuotteissa liian alhainen esim merkkikengät. Laatupyöräilykypärän hinnaksi oli laitettu 4,5e – pyysin korotuksen 10e ja se meni sillä heti. Tajusin vasta vietyäni tuotteet, että olisin voinut antaa hintatoiveet, lisäksi yllätyksenä tuli, että kaikki tuotteet menevät 7 päivän jälkeen aleen.

    Harkitsen tuleeko uudestaan.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveita vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Otamme tarkkaan huomioon hintatason, jolla tuotteet liikkuvat ja pyrimme aina varmistamaan myyjillemme parhaan mahdollisen hintatason. Esimerkiksi kenkien kanssa tilanne on sellainen, että liian kallilla hinnalla ne jäävät meidän myymälässä myymättä, vaikka kyseessä olisi merkkikengät. Ostajat ovat kenkien suhteen nykyään hyvin valikoivia. Myös kausi vaikuttaa hintatasoon paljon. Eli kesällä välikauden kengistä ei makseta niin paljon kuin sesongin alkaessa.

  36. Mirka

    Ihanaa, kun joku muu hoitaa hinnoittelun ja tuotteiden esillepanon puolestani! Kaappeihin saatiin reilusti lisää tilaa ja tilille tuli mukava summa 🙂

  37. Nimetön

    Alussa vähän epäilytti tämä palvelu, olen kova kirppisteliä ja ajattelin että saan kyllä enemmän rahaa jos myyn itse.
    Sit kävi niin, että oli niin paljon kaikkea menossa elämässä ettei mulle riittänyt aika vaatteiden kuvaamiseen ja postittamiseen, niin päätin kokeilla tämän Kidian täyspalvelu.
    Kun olin pesemässä ja silittämässä vaatteet, aloin taas epäröimään että onko tämä kuitenkin sen arvoista, menehän silittämiseen myös hirveästi aika (en ikinä silittänyt vaatteet kun myin itse somen kautta) mutta sitten kun vein kaikki tavarat kidialle tuli todella helpottunut olo! Et se oli siinä, en tarvi viestitellä kenenkään kanssa, mittailla vaatteet, säätä postituksen tai ohareiden kanssa. Oli vaan niin helppo yksinkertaisesti seurata myynti koneelta!
    Niin vaikka tavallaan olisin saanut ehkä enemmän rahaa myymällä itse, säästin niin paljon aika ja hermoja tän palvelun kautta, että se oli täysin sen arvoista ja ajon käyttää tätä palvelua uudestaankin! Niin helppo ja vaivaaton verrattuna itse myyminen! Suosittelen kovasti!

  38. Jenni

    Ihan superhelppo tapa kierrättää lastenvaatteet! Mahtavaa kun myyntiä voi myös seurata reaaliajassa, ja että myyntiin voi tuoda myös pienemmän määrän kerralla (40 tuotetta). Iso suositus!

  39. Elina

    Ihanan vaivatonta kiireiselle kotiäidille ja ihanaa kun vaatteet kiertävät:)

  40. Nimetön

    Heippa, myyntijakso sujui odotettua paremmin ja 40 tuotteesta vain yksi jäi myymättä!

  41. Tove

    Ihanan helppoa ja myynti hyvä!

  42. Laura

    Kidia myi vaatteet ja muut tuotteet ammattitaitoisesti. Seurasin Kirpparikallesta myynnin etenemistä. Täyspalvelun hinnoittelu oli juuri sopivaa – Kidiassa tietävät, millä hinnalla tuotteet liikkuvat.
    Kidia hoitaa tarvittaessa myös myymättömien tuotteiden pois lahjoittamisen.
    Koskaan kirpputorimyynti ei ole ollut näin helppoa!

  43. Nimetön

    Helppoa ja kätevää kirppismyyntiä. Kiitos taas kerran!

  44. Riikka

    Olin tyytyväinen palvelun helppouteen. Kaikki toimi mutkattomasti. Hieman harmitti kun myyntivoitosta yli puolet menee palvelun ylläpitämiseksi ja mielestäni olisikin kiva että varausmaksu vähennettäisiin kokonaismyynnistä ja jäljelle jäävästä maksusta maksettaisiin 50%.

  45. Nimetön

    Yksinkertaistettuna helppous tekee tästä minulle rahanarvoisen palvelun. Olen varannut jo uuden myyntijakson vanhan perään. Bonuksena on kiva tietää, että omien lasten lempparit jatkavat elämäänsä uusilla käyttäjillä – ja toki itsekin teen onnistuneita löytöjä.

  46. Aino

    Olin todella tyytyväinen myyntiin. Ohjeet olivat myös selkeät ja kattavat. Lisäksi arvostan kierrätyspalvelua👌

  47. Johanna

  48. Suvi

    Palvelu on ihanan vaivaton ja helppo, järjestelyt ovat sujuvat. Tavara käy erinomaisesti kaupaksi! Ainut miinus korkeasta hinnasta – korkeahkon provision (tämä kyllä mielestäni perusteltu täyspalvelussa) lisäksi tuntuu varsin tylsältä maksaa suurehko varausmaksu.

  49. Nimetön

    Vaivaton ja helppo. Myynnin seurannasta plussaa.

  50. Susanna

    Mietitty palvelukokonaisuus, joka tuntuu toimivan erinomaisesti kaikilta osin

  51. Nimetön

    Myyntiä tuli hurjan hyvin, ainoastaan kaksi tuotetta jäi myymättä! Todella kätevä tapa myydä eteenpäin lastentavaraa. Ainoa miinus oli että yksi myytävistä tavaroista oli kadonnut jakson aikana.

  52. Nimetön

    Myynti oli erittäin helppoa ja vaivatonta. Tykkään myös ostajana siitä kun tuotteet on koottain.

  53. Laura

    Kaikki meni hienosti ja sujuvasti! Selkeä palvelu myynnin seuraamiseen ja mukavat myyntituotot.

  54. Mia

    Kidian vaivaton täyspalvelu on nimensä veroinen. Myyjänä pääsen helposti eroon pieneksi jääneistä vaatteista ja erityisen iloinen olen siitä, että lähes kaikki vaatteet löytävät aina uuden kodin. Myös ostajana minun on helppo tehdä ostoksia, kun myymälä on siisti ja hyvin suunniteltu. Ihania löytöjä tulee ostettua viikottain. Myös sijainti on loistava!

  55. Tanja

  56. Anna

    Vaivaton ja helppo tapa myydä tarpeettomat lasten vaatteet ja tarvikkeet!

  57. Mari

    Todella vaivaton tapa kierrättää pieneksi jääneet lastenvaatteet, suosittelen lämpimästi!

  58. Linda

    Toimiva palvelu ja lähes kaikki tuotteet jotka vein myyntiin saatiin myytyä. Tuotteet hyvin hinnoiteltu.

  59. Sini

    Positiivista palvelussa oli ehdottomasti helppous ja mahdollisuus jatkokierrätykseen. Myös hieman venyneeseen myyntiaikaan olin tyytyväinen. Rahallisesti en jäänyt perusvaatteillani hirveästi voitolle, mihin olin hieman pettynyt. Myös vauvan priimakuntoiset lelut jäivät myymättä. Olisin kaivannut ilmoitusta siitä, miksi muutamat tuotteet oli jätetty myynnistä kokonaan pois, sillä olen aikaisemmin ostanut esim. yhtä nukkaisia tuotteita myymälästänne ja pitänyt niitä aivan käyttökelpoisina. Asiakkaana olen aina tehnyt hyviä löytöjä liikkeestänne! Asiakaspalvelu on ollut vaihtelevaa, osa myyjistä on ystävällisiä ja joskus olen saanut tympeämpää palvelua. Voisin kuitenkin hyvin vielä kertaalleen kokeilla palvelua.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Lämmin kiitos palautteestasi! Olemme käyneet palautteen läpi hinnoittelutiimimme kesken ja olemme kehittäneet palautteesi perusteella toimintaamme. Kirjaamme nykyään erikseen Kirpparikalleen ylös yksitelleen myös kaikki ne tuotteet, joita emme laita myyntiin perusteluineen. Seuraamme tarkkaan viikottain, millaisille tuotteille myymälässämme on kysyntää. Pyrimme parhaamme mukaan myymälässä ystävälliseen palveluun ja lupaamme tsempata sen kanssa jatkossa!

  60. Kati

    Mahtava palvelukonsepti, kiitos!

  61. Leena

    On tosi tärkeää saada lasten vaatteet kiertoon, mutta minulla ei ole aikaa itse hinnoitella kaikkea ja pitää huolta kirppispöydästä tai myydä jokaista tuotetta erikseen vaikka facen kirppiksillä, siksi Kidian palvelu on minulle täydellinen.

  62. Eeva

    Sähköpostiviesti vielä ennen kirppariajankohdan alkua olisi ollut hyvä.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Lämmin kiitos palautteestasi! Olemme kehittäneet palautteesi perusteella toimintaamme ja olemme vaihtaneet muistutusviestien lähetystapaa. Valitettavasti aiemmin viesteistä meni monilla asiakkaillamme suuri osa roskapostien joukkoon. Meiltä lähtee siis moneen kertaan muistutus- ja ohjeviestejä ennen jakson alkua, ja nyt ne tavoittavat selvästi paremmin asiakkaat.

  63. Nina

    Myitte meidän ns 2-laadun tuotteet 10x paremmalla hinnalla kun kilpailijanne möi meidän 1-laadun tuotteet. Te osaatte tämän ja ollaan todella tyytyväisiä. 10/10! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

  64. Tiina

    Kaikki toimi tosi näppärästi. Pieni miinus tuli siitä, että osa tuotteista meni minusta vähän halvalla hinnalla, mutta toisaalta olin tyytyväinen, ettei juuri mitään jäänyt myymättä. Muistutusviesti myyntijakson alusta olisi ollut hyvä, muistelen että ekalla myyntikerralla sellainen tuli, mutta nyt toisella ei.

    Annan myös palautetta asiakkaana tässä samalla. Kiitos, että olette saaneet kerättyä sellaisen valikoiman, että joka kerta löytää hyvin ostettavaa! Kenkä- ja leluvalikoima on erittäin hyvä myös!

    • Anu (Kidian edustaja)

      Lämmin kiitos palautteestasi! Olemme kehittäneet palautteesi perusteella toimintaamme ja olemme vaihtaneet muistutusviestien lähetystapaa. Valitettavasti aiemmin viesteistä meni monilla asiakkaillamme suuri osa roskapostien joukkoon. Meiltä lähtee siis moneen kertaan muistutus- ja ohjeviestejä ennen jakson alkua, ja nyt ne tavoittavat selvästi paremmin asiakkaat.

  65. Sophie

    tosi helppo ja tehokas! Tavarat oli parempi myyty kuin jos myytyisin itse! Kiitos teille!

  66. Nimetön

  67. Nimetön

    Kaikki myyntiin liittyvä oli helppoa ja palvelu ystävällistä!

  68. Jenni

    Todella hyvää asiakaspalvelua, tuotteet hyvin esillä ja suuri osa myydyistä tuotteista meni kaupaksi sekä itselle todella vaivatonta kun myymälä huolehtii hinnoittelusta ja tuotteiden esillepanosta.

  69. Heli

    Hei, kiitos hyvästä palvelusta vaatteiden ja muiden lastentarvikkeiden myynnissä. Tulen varmasti käyttämään palvelua myös jatkossa.

  70. Suvi

    Loistopalvelu ja todella helppo itselle. Tavarat meni hyvin kaupaksi. Itse pelkäsin vähän etukäteen, että ns. Perusvaate ei tee kauppaansa, mutta hyvin nekin liikkui. Otan ehdottomasti uuden myyntijakson. Ensi kerralla vien enemmän leluja, koska ne menivät kaikki heti. Kysyntää selvästi on.

  71. Anne

    Kidian palvelu oli vaivatonta ja myyntijakso riittävän pitkä, jotta suurin osa vaatteista tuli myydyksi. Hinnat oli aseteltu niin, että vaatteet menevät kaupaksi. Kun vaatteet ovat myynnissä koottain, moni asiakas löytää etsimänsä nopeammin eikä turhaan etsiskelyyn mene aikaa. Myymälä on siisti ja sieltä on itsekin kiva tehdä aina löytöjä.

  72. Sari

    Todella hyvä kokemus! Myynti sujui hienosti. Ainoa pieni hikka oli se, että linkki myyjän ohjeisiin ei toiminut aluksi. Sekin korjattiin nopeasti ja muutenkin sähköposteihin vastattiin supernopeasti. Kidialla on tosi hyvät ohjeet myyjälle ja on hienoa, että myyntituotoista kerrotaan avoimesti, arvostan tällaista läpinäkyvyyttä! Ainoa mitä jäin kaipaamaan, oli muistutus myyntijakson alkamisesta (vaikka pari pvää aiemmin), se olisi ollut hyödyllinen. Olisin myös selkeämmin halunnut nähdä, mitkä tuotteet ei päässeet myyntiin. Itselläni oli 40 tuotteen myyntijakso ja myyntiin meni 38 tuotetta. En ole ihan varma, olinko vain laskenut määrän väärin vai jäikö jotain ”rannalle”. Tämä oli kuitenkin minulle vain pieni yksityiskohta. Kun ottaa huomioon, miten paljon tuotteita Kidialla käsitellään joka päivä, palvelun laatu on minusta tosi korkea. Kiitokset siitä! Lisäpisteet vielä jatkokierrätyksestä!

    • Anu (Kidian edustaja)

      Lämmin kiitos palautteestasi! Olemme kehittäneet palautteesi perusteella toimintaamme ja olemme vaihtaneet muistutusviestien lähetystapaa. Valitettavasti aiemmin viesteistä meni monilla asiakkaillamme suuri osa roskapostien joukkoon. Meiltä lähtee siis moneen kertaan muistutus- ja ohjeviestejä ennen jakson alkua, ja nyt ne tavoittavat selvästi paremmin asiakkaat. Lisäksi kirjaamme nykyään Kirpparikalleen yksitellen ylös kaikki ne tuotteet, joita emme ole laittaneet myyntiin perusteluineen.

  73. Erica

    Palvelu oli todella helppo ja vaivaton, suosittelen ehdottomasti!

  74. Jaana

    Kidian kirppari on paras Helsingissä! Olen aiemminkin myynyt lastenvaatekirppiksillä, mutta silloin on pitänyt ite hinnotella ja käydä monta kertaa jakson aikana tsekkaamassa pöytää. Ja jäin voitolle joku 35e.. Kidialla on korkea palvelumaksu ja suolanen provikka, MUTTA viemäni tavarat kulkivat ja jäin voitolle 116e! Plus mun ei tarvinnut, kun viedä kama ja kattella kirpparikallen kautta kun tavaroita myytiin. Erittäin helppoa! Ystävälliset myyjät ja myymälä on siisti! Teen ite joka kerta hyviä löytöjä! Aion ottaa uuden myuntijakson syksyllä.

  75. Jenna

  76. Mari

  77. Jenni

    Hyvin vaivaton ja helppo palvelu, tuotteet todella menivät kaupaksi. Maksuton jatkokierrätys loistava!

  78. Riikka

  79. Karoliina

    Myynti sujui mukavasti ja kauppa on ihana ja tärkeä, kaivattu lisä lastenvaatemarkkinoille Helsingissä. Ainoa, mitä jäin ihmettelemään, oli se että myyntijaksoani siirrettiin päivän varoitusajalla viikkoa eteenpäin. Jakso siirtyi niin, että siihen ajoittui mm vappu, jolloin asiakkaita oli varmasti vähemmän.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Heippa ja kiitos palautteesta ❤️ Meillä oli itse asiassa vappuna todella kivasti asiakkaita ja oikein hyvät myynnit. Vappuaattona oli jopa keskimääräistä enemmän ostotapahtumia 😊

  80. Anni

    Kiitos helposta myyntikokemuksesta! Kaikki sujui vaivattomasti, myyntiä oli helppo seurata ja vain muutama tavara jäi myymättä. Helposti voisin tulla uudelleen myyjäksi. Ihanaa kun kodin lähellä tällaisia palveluita.

  81. Nimetön

  82. Maria

    Vaatteiden myynti oli todella helppoa. Vaatteiden hinnoittelu oli mielestäni melko matala, mikä vaikutti tuottoon.

  83. Aurora

  84. Sinikka

    Kiitos ystävällisestä ja iloisesta palvelusta! 10 päivän myyntiaika oli mielestäni lyhyt mutta yllätyksekseni kahdesta Ikean kassillisesta vaatteita ja leluja jäi myymättä vain kolme tavaraa.
    Kiitos myös reilusta asiakaskokemuksesta; yhden myynnissä olleen tuotteen katoaminen luvattiin hyvittää.

  85. Aliisa

    Helppo ja vaivaton myyntipalvelu. Myynnin seuranta on vaivatonta, ja asiakaspalvelu aina ystävällistä. Varmasti jatkossakin myyn lasten pieneksi/tarpeettomaksi jääneet vaatteet ja tarvikkeet Kidialla!

  86. Tuija S.

    Hei,olen todella tyytyväinen Kidian täyspalveluun,helppo seurata miten tavarat menevät kaupaksi ja varasinkin jo heti uuden jakson 😉

  87. Noora

    Ihanan helppoa, yksinkertaista, kätevää. Laiskan kierrättäjän täyspottipalvelu!

  88. Jenna

    Vaivaton, ystävällinen ja asiantunteva myyntipalvelu. Hinnat kohtuullisia ja ehdoton plussa siitä, että tuotteet on selkeästi esillä ja asiointi sen vuoksi helppoa ja nopeaa. On siis ilo asioida sekä myyjänä että ostajana.

  89. Kati

    Aivan täyden kympin palvelu! Aion jatkossakin käyttää Kidiaa sekä myyjän, että ostajan ominaisuudessa. Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden kiertoon saaminen on niin mahtavaa.

  90. Jenni S.

    Kaikki oli vaivatonta ja helppoa! Myyntijakson varaaminen, vaatteiden tuominen, myynnin seuraaminen ja jatkokierrätys. Ja toki myös tavara meni hyvin kaupaksi! Yhteydenpito helppoa ja kysymyksiin vastattiin nopeasti!

  91. Emilia

    Vaivaton ja reilu tapa myydä pieneksi jääneet lastenvaatteet ja muut tavarat. Käytän varmasti uudelleen.

  92. Nimetön

    hienoa, että Herttoniemessä on vihdoin korkealaatuinen käytettyjen tavaroiden kauppa!

  93. Nimetön

    Toimiva ja lähes vaivaton (tuotteiden silittäminen oikeastaan ainoa vaiva) palvelu. Myymättä jäi 5/120 tuotetta eli hyvä myyntiprosentti. Joihinkin tuotteisiin olisin toivonut korkeampaa myyntihintaa (uskon, että olisi mennyt niinkin).

  94. Elina

    Isosta määrästä vaatteita pääsi vikkelästi eroon ja myynti kävi hyvin. Palvelumaksu ja komissio lohkaisivat merkittävän osan myynnistä. Olisin valmis maksamaan 50 % myynnistä, mutta palvelumaksu päälle veti tuottoa alaspäin sen verran paljon, että uskon jatkossa myyväni arvokkaammat vaatteet itse ja lahjoittavani perusvaatteet.

  95. Paula

    Kaikkinensa oikein sujuva kirppisjakso. Hyvä yhteydenpito ja aina ystävällinen palvelu!

  96. Nimetön

    Kaikki toimi tosi sujuvasti ja näppärästi. Nettisivuilla on tosi hyvät ohjeet ja neuvot mitä kannattaa tuoda myyntiin. Oli myös kivaa seurata kirpparikallen sovelluksesta mitä kaikkea oli jo myyty. Olen todella tyytyväinen.

  97. Päivi

    Todella hyvä kokemus ja kaikki sujui vaivattomasti myyjän näkökulmasta. Suosittelen!

  98. Anna

    Tosi sujuva palvelu, ja lähes kaikki vaatteet menivät kaupaksi!

  99. Karoliina

    Kaikki sujunut tosi hyvin! Olen käyttänyt palvelua jo kolme kertaa. Joka kerralla vajaa 10 tuotetta jäänyt myymättä, joka minusta on todella vähän. Niin kiva kun ei myöskään tarvi hakea myymättä jääneitä tavaroita takaisin kotiin!


Haluatko sinäkin meille myyjäksi? Varaa myyntipalvelu!