Toimitusehdot

Kidia Oy (y-tunnus 3183750-8) myy palveluita yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat palveluiden tilaamiseen verkkokaupassamme.

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.1.2021 alkaen. Pidätämme oikeuden päivittää toimitusehdot tarvittaessa, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina tilatessasi palveluita verkkokaupastamme.

Myyntipalvelun sopimusehdot

Maksamalla varauksen, asiakas hyväksyy Kidian myyntipalvelun sopimusehdot.

Sopimus myyntipalvelusta syntyy sillä hetkellä, kun ostaja maksaa palvelun Kidian verkkokaupan kassalla. Tekemällä varauksen asiakas sitoutuu toimittamaan myyntikelpoiset myytävät tuotteet Kidialle sovitussa ajassa. Kidia sitoutuu tuottamaan palvelun näissä ehdoissa kuvatulla tavalla. Sopimus sitoo kumpaakin osapuolta.

Hinnat

Palveluiden hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, joten tarkastathan aina hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%), joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Palvelun sisältö

Palvelun sisältö on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä sekä tarkemmin myyntipalvelun ehdoissa. Nämä toimitusehdot eivät korvaa myyntipalvelun ehtoja, eli huomioithan, että tilatessasi myyntipalvelun verkkokaupastamme sitoudut näiden toimitusehtojen lisäksi myös myyntipalvelun ehtoihin.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata palveluita verkkokaupassamme lisäämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen sekä maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme sekä myyntipalvelun ohjeisiin ja ehtoihin. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa välillemme sopimuksen.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa

  • verkkopankkitunnuksilla
  • lompakolla
  • maksukorteilla (credit/debit)
  • laskulla tai
  • osamaksulla.

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Sähköpostiosoitteen oikeellisuus kannattaa varmistaa ennen tilauksen maksamista. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa sekä tuotteet, jotka tilaukseesi kuuluvat. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostitse mahdollisimman pian.

Palvelun toimitusaika

Valitse myyntipalvelun ajankohta ennen kuin lisäät palvelun ostoskoriin. Pidätämme oikeuden siirtää varattua ajankohtaa. Ilmoitamme asiakkaalle erikseen mahdollisista poikkeuksista ajankohtaan.

Toimitamme postitoimituksen maksaneille hinnoitteluun tarpeelliset välineet 1-2 viikkoa ennen myyntipalvelun suunnitellun alkamisen ajankohtaa. Toimitamme postitse meille toimitettavia tuotteita varten ohjeet viimeistään 1-2 viikkoa ennen myyntipalvelun suunniteltua alkamisajankohtaa.

Peruutusoikeus

Kuluttajana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua palvelusopimuksen tekemisestä. Jos myyntijaksosi on jo käynnistynyt, myyntijaksoa ei enää voi peruuttaa.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme info@kidia.fi, toivomme ilmoitusta peruutuksesta mahdollisimman pian.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse:

Kidia Oy
Puhelin 040 197 1800
Sähköposti: info@kidia.fi

Vastuunrajoitus

Kidia Oy ei vastaa mistään tilaukseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sovittelemalla, joten otathan mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme, jos erimielisyyksiä nousee esille.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Shopping Cart