Miksi kannattaa myydä lastenvaatteet Kidian täyspalvelulla?

Me Kidialla myymme ilolla ja ammattitaidolla lastenvaatteet ja -tarvikkeet puolestasi! Voit luottaa palveluumme, sillä meillä on vuosien kokemus lastenvaatteiden kirpparimyynnistä. Me pidämme huolen tavaroistasi ja etsimme niille uuden kodin. Suosittu myymälämme sijaitsee vilkkaalla paikalla Kauppakeskus Hertsissä Herttoniemessä hyvien kulkuyhteyksien päässä. Lue kymmenen syytä, miksi kannattaa myydä Kidialla ja varaa heti oma kirpparipalvelusi!

Säästät omaa aikaasi
Ei siivottavaa myyntipöytää
Rajattomasti esillepanotilaa
Vaatteet esillä kokojen mukaan
10 päivää myyntiaikaa
Vaatteet kiertävät nopeasti
Voit seurata myyntiä reaaliajassa
Nopeat ja luotettavat tilitykset
Maksuton jatkokierrätys
Ammattimainen palvelu
Voit toimittaa tuotteet myös postitse
Markkinoimme tuotteita aktiivisesti

1. Myyminen Kidialla on todella vaivatonta

Me Kidialla uskomme, että kierrättämisen tulisi olla mahdollisimman helppoa. Siksi haluamme tarjota sinulle vaivattoman tavan laittaa tarpeettomat lastenvaatteet ja muut tarvikkeet kiertoon. Sinun ei tarvitse koskaan huolehtia myyntipaikan järjestelystä tai esillepanosta – me hoidamme kaiken puolestasi hinnoittelusta vaatteiden henkarointiin.

Voit tuoda meille myyntiin lastenvaatteita, -kenkiä, leluja, kirjoja sekä muita lapsiin ja perhe-elämään liittyviä tuotteita. Lastenvaatteita voit tuoda kaikissa kokoluokissa vauvoista koululaisiin ja teini-ikäisiin asti. Otamme myyntiin myös vaatteita odotus- ja imetysaikaan.

2. Siisti myymälämme tekee kirppariostamisen helpoksi

Kaunis second hand -myymälämme on mukava paikka tehdä ostoksia, mikä on toki myyjänkin etu. Kidia on paljon enemmän kuin perinteinen itsepalvelukirpputori, sillä meidän myymälässämme kaikki vaatteet on lajiteltu esille siististi kokojen mukaan. Meiltä löydät erillisen suositun leluosaston ja ihanan vauvanvaatteiden ja -tarvikkeiden osaston. Kidian myymälästä ei löydy epämääräisiä vaatekasoja tai ajelehtivia eksyneitä tuotteita. Kaikki vaatteet ja muut tavarat ovat kauniisti ja myyvästi esillä omilla osastoillaan. Tämä helpottaa löytöjen tekemistä ja tarkoittaa siis sinulle parempia myyntituottoja!

3. Olemme kirpparimyynnin ammattilaisia

Meillä Kidialla on vuosien kokemus lastenvaatteiden kirpparimyynnistä. Olemme hinnoitelleet vuosien varrella satoja tuhansia vaatteita ja tunnemme erittäin hyvin lastenvaatteiden jälleenmyyntiarvon ja trendit. Tiedämme, millä hinnoilla vaatteesi ja muut lastentarvikkeesi kannattaa myydä, jotta saat parhaan tuoton ja myyntiprosentin.

4. Myymme nopeasti ja tehokkaasti

Meillä Kidialla myyntiin tulleet tavarat myydään supertehokkaasti! Suositussa myymälässämme tavarat kiertävät todella vauhdikkaasti, kun ne ovat siistejä, silitettyjä ja kysynnän mukaisia. Keskimääräinen myyntiprosenttimme on reippasti yli 80% ja keskimääräinen bruttotuotto jaksoilla on yli 300€.

5. Varaaminen onnistuu helposti verkossa

Lastenvaatekirpparin myyntipalvelumme on helppoa varata verkossa. Näet heti vapaat ajat ja voit tehdä varauksen tuossa tuokiossa. Sinun tulee vain valita sopiva ajankohta ja myytävien tuotteiden määrä. Lisää palvelu ostoskoriin ja siirry kassalle maksamaan käsittelymaksumme. Saat meiltä paluupostissa tarkemmat ohjeet ennen myyntipalvelusi alkua.

6. Sinun ei tarvitse hinnoitella tai järjestellä

Kidialla myyminen on todella helppoa, sillä all inclusive -palvelumme kattaa kaiken hinnoittelusta esillepanoon. Sinun ei tarvitse itse päättää hintoja eikä huolehtia hintalappujen kiinnittämisestä tai myyntipaikan järjestelystä. Sinun tehtäväsi on vain valmistella tuotteet myyntikuntoon ja toimittaa ne meille. Me hoidamme hinnoittelun ja kaiken muun puolestasi.

Ei hätää, jos kaikki tuotteet eivät mene kaupaksi alkuperäisellä hinnalla. Alennamme myyntipalvelun loppusuoralla myymättä olevien tuotteiden hintaa automaattisesti, jotta mahdollisimman moni tuotteistasi löytää ostajan. Sinun ei tarvitse itse huolehtia lainkaan hintojen alentamisesta.

7. Voit seurata myyntiä reaaliajassa

Kun olet tuonut tavarat meille, me hinnoittelemme tuotteet ja laitamme ne myyntiin. Voit seurata verkossa tai Kirpparikallen mobiilisovelluksella, kun myymme puolestasi lastenvaatteet, lelut ja muut tarvikkeet. Myynnin seurannasta näet myydyt tuotteet ja kertyneen myyntituoton.

8. Voit lahjoittaa loput hyväntekeväisyyteen kauttamme

Jos et halua enää viedä takaisin kotiin kerran kaapeista siivottuja tavaroita, voimme hoidaa niiden jatkokierrätyksen puolestasi – täysin maksutta. Lahjoitamme kaikki lahjoituskelpoiset tavarat hyväntekeväisyyteen Hope ry:n kautta vähävaraisten perheiden tueksi. Lajittelemme myös poistotekstiilit ja muut jäteläjit asianmukaisesti kierrätykseen.

9. Aktiivinen sometyö tuo lisää asiakkaita

Pidämme aktiivisesti yhteyttä asiakkaisiimme Instagramissa ja Facebookissa. Tavoitamme Instagramin kautta useita kymmeniätuhansia ihmisiä joka kuukausi. Julkaisemme myynnissä olevista tuotteista parhaita tärppejä, joita varataan ahkerasti. Lisäksi esittelemme myymäläämme ja työtämme iloisella aidolla otteella. Aktiivisesta sometyöstämme on hyötyä kaikille myyjillemme, sillä se tuo myymäläämme asiakkaita ja parantaa tuotteiden menekkiä.

10. Saat myyntituotot tilillesi nopeasti ja luotettavasti

Maksamme myyntituottojesi tilityksen luotettavasti ilmoittamallesi pankkitilille. Maksamme tilityksiä useamman kerran viikossa, joten et joudu odottamaan tilitystäsi pitkään! Kirpparikallesta näet tarkan tuotekohtaisen myyntiraportin.


VARAA MYYNTIPALVELU NYT


LUE ASIAKKAIDEMME ARVIOITA

4,6
Perustuu 225 arvosteluun
Showing 11 of 225 reviews (3 star). See all 225 reviews
Nimetön
3/5

Olin tyytyväinen palveluun, käytin sitä nyt jo toista kertaa. Tavarat menivät erittäin hyvin kaupaksi! Yhden tuotteen hinnoitteluun olin pettynyt.

2 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Heinäkuussa ollut myyntijaksoni oli pettymys aiempiin verrattuna. Huomasi,että kauniilla säällä ja yleensäkin loma-aikana asiakkaita oli normaalia vähemmän. Ihan tappiolle en onnekseni kuitenkaan jäänyt,mutta seuraavat lomakaudet skippaan.

2 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Palvelun ja koko Kidian idea on loistava ja todella todella tervetullut. Tavaroiden toimittaminen myyntiin oli helppoa, mutta ohjeistuksen ja hinnoittelun koin hiukan epäloogisena. Ohjeistuksesta saa mielikuvan, että myyntiin kelpaavat vain kalliimmat merkkituotteet, mutta kuitenkin tarjonta myymälässä on (onneksi) kaiken kattavaa - myös perusvaatteita edullisilta merkeiltä runsaasti. Hinnoittelu oli myös paikoitellen vaihtelevaa - etenkin lelujen ja kirjojen kohdalla hinta oli mielestäni monessa kohtaa suhteettoman korkea, kun taas moni esim. äitiysvaate oli hinnoiteltu kovin alhaiseksi suhteessa äitiysvaatteiden hintatasoon muualla. Loistava lisä täyspalveluun olisi vaatteiden silitys Kidialla - silloin voitaisiin todella puhua täyspalvelusta. Kaikenkaikkiaan kuitenkin - ihana että tällainen yritys ja palvelu on olemassa!

3 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Tavaroiden hinnoittelussa oli hieman epäselvyyksiä, mutta kokonaisuuteen olen oikein tyytyväinen ja aion varata myyntijaksoja jatkossakin.

3 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Itseäni harmitti muutamien tuotteiden alihinnoittelu (esim. ruskovillan silkkipipo, jonka lähtöhinnaksi oli laitettu 3€, joka uutena on 35€ ja kyseinen kappale oli moitteettomassa kunnossa sekä muutamien bodyjen alhainen hinta verraten samanlaisiin bodyihin, mitä aiemmin olin nähnyt myynnissä samassa kunnossa.) Palvelu on tosi kallis ja ymmärrän kyllä, että sillä pitää kattaa myös paljon kuluja, mutta se tuntuu suosivan vain kalliita merkkivaatteita, vaikka itse mieluummin ostan ja myyn ihan perusvaatteita. Niillä vain ei voi oikein tehdä voittoa. Toisaalta hinnoittelette P.o.pit ja cittarin vaatteet samaan kategoriaan, mitä en myöskään ihan ymmärrä, kun p.o.pien piti sivujenne mukaan olla kuitenkin hyvin liikkuvia ja haluttuja. Työmäärää jää muös myyjälle aika paljon, kun vaatteet pitää silittää, joten jäin pohtimaan onko myyntihinta sen arvoista. Toisaalta en varmasti olisi itse saanut kaikkia vaatteita myytyä ja on hienoa, että vaatteet pääsivät käyttöön ja kiertoon. Kaikki myynnissä olleet tuotteeni menivät kaupaksi ja se ilahdutti. Voittoakin tuli n. 50€. Konsepti on hyvä ja tykkään sijainnista ja myymälästä. Palvelu voisi niin myyjälle kuin asiakkaallekin olla mielestäni hieman läsnäolevampaa ja henkilökohtaisempaa.

4 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Olin tyytyväinen myyntijakson helppouteen ja siihen että suurin osa vaatteista meni kaupaksi. Hinnoittelu oli mielestäni hiukan alakanttista etenkin kun vastaavia tuotteita olen itse ostanut heiltä kalliimmalla. Etenkään hyväkuntoisten merkkituotteiden myynti ei kannattanut. Aloitus maksun ja provision jälkeen voittoa jäi niin vähän että harkitsen ryhdynkö silitysrumbaan uudelleen. Ainakin silloin hyödyntämisin hintatoivemahdollisuutta.

4 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Vaivaton ja ystävällinen palvelu. Kallis verrattuna kilpailijoihin. Jos ei ole merkkituotteita, niin käteen jää melko vähän. 50% provisio ja 50e kulut 80 tuotteesta on liikaa. 50% ja 30e sopivampi.

Tuotteiden hinnoittelu oli mielestäni osassa tuotteissa liian alhainen esim merkkikengät. Laatupyöräilykypärän hinnaksi oli laitettu 4,5e - pyysin korotuksen 10e ja se meni sillä heti. Tajusin vasta vietyäni tuotteet, että olisin voinut antaa hintatoiveet, lisäksi yllätyksenä tuli, että kaikki tuotteet menevät 7 päivän jälkeen aleen.

Harkitsen tuleeko uudestaan.

4 kuukautta ago
Nimetön
3/5

Yksinkertaistettuna helppous tekee tästä minulle rahanarvoisen palvelun. Olen varannut jo uuden myyntijakson vanhan perään. Bonuksena on kiva tietää, että omien lasten lempparit jatkavat elämäänsä uusilla käyttäjillä - ja toki itsekin teen onnistuneita löytöjä.

4 kuukautta ago
Sini
3/5

Positiivista palvelussa oli ehdottomasti helppous ja mahdollisuus jatkokierrätykseen. Myös hieman venyneeseen myyntiaikaan olin tyytyväinen. Rahallisesti en jäänyt perusvaatteillani hirveästi voitolle, mihin olin hieman pettynyt. Myös vauvan priimakuntoiset lelut jäivät myymättä. Olisin kaivannut ilmoitusta siitä, miksi muutamat tuotteet oli jätetty myynnistä kokonaan pois, sillä olen aikaisemmin ostanut esim. yhtä nukkaisia tuotteita myymälästänne ja pitänyt niitä aivan käyttökelpoisina. Asiakkaana olen aina tehnyt hyviä löytöjä liikkeestänne! Asiakaspalvelu on ollut vaihtelevaa, osa myyjistä on ystävällisiä ja joskus olen saanut tympeämpää palvelua. Voisin kuitenkin hyvin vielä kertaalleen kokeilla palvelua.

4 kuukautta ago
Aurora
3/5
5 kuukautta ago
Elina
3/5

Isosta määrästä vaatteita pääsi vikkelästi eroon ja myynti kävi hyvin. Palvelumaksu ja komissio lohkaisivat merkittävän osan myynnistä. Olisin valmis maksamaan 50 % myynnistä, mutta palvelumaksu päälle veti tuottoa alaspäin sen verran paljon, että uskon jatkossa myyväni arvokkaammat vaatteet itse ja lahjoittavani perusvaatteet.

5 kuukautta ago