Kidialla lastenvaatteiden kirppismyynti sujuu vaivattomasti

Löytyykö kotoa kasa pieneksi jääneitä lastenvaatteita sekä tarpeettomia leluja ja lastentarvikkeita? Haluaisitko saada ne kiertoon mahdollisimman helposti ja nopeasti? Me Kidialla hoidamme myyntityön puolestasi! Voit luottaa palveluumme, sillä meillä on vuosien kokemus lastenvaatteiden kirpparimyynnistä. Lue lisää, miksi sinunkin kannattaa varata suosittu myyntipalvelumme ja tuoda tavarat meille kiertoon!

access_time

Säästä omaa aikaasi kirppismyyjänä

Kidialla sinun ei tarvitse huolehtia lainkaan hintojen miettimisestä tai myyntipaikan järjestelystä – me hoidamme puolestasi kaiken. Sinun tehtäväsi on vain valmistella tuotteet myyntikuntoon ja toimittaa ne meille. Ei siivoamista, valokuvaamista, postittamista, mittaamista tai hintalappujen kiinnittämistä!

euro_symbol

Me myymme tarpeettomat tavarat tehokkaasti

Myymälämme sijaitsevat vilkkaissa kauppakeskuksissa, joissa asioi paljon lapsiperheitä. Kidialla kaikki vaatteet on lajiteltu esille siististi kokojen mukaan kuin missä tahansa vaatekaupassa, joten ostajat löytävät helposti etsimänsä. Kauppa käy nopeasti – ja tämä tarkoittaa sinulle parempia myyntituottoja!

VARAA VERKOSTA

Katso vapaat ajat

TIENAA KIRPPIKSELLÄ

Lue mitä voit myydä

KATSO MYYMÄLÄT

Helsinki, Espoo ja Vantaa

Miksi kannattaa myydä Kidialla?

Sinun ei tarvitse käyttää omaa aikaasi kirppismyyntiin
Käytettyjen tavaroiden myyminen itse on työlästä ja vie aikaa! Kun myyt Kidialla, sinun ei tarvitse kuvata tuotteita, postittaa, viestitellä ostajien kanssa tai hoitaa itse kirppispöytää.
Sinun ei tarvitse itse tietää hintoja
Sinun ei tarvitse arvuutella parasta mahdollista hintaa kullekin tuotteelle, sillä asiantunteva henkilöstömme tietää parhaan hinnan kaikille tuotteillesi. Me hoidamme hinnoittelun puolestasi!
Sinun ei tarvitse siivota tai järjestellä
Me henkaroimme vaatteet ja hoidamme kaikki tuotteet kauniisti esille myymälässämme. Kidialta et löydä pursuilevia pinoja tai epämääräisiä kasoja!
Teemme second handin ostamisesta helppoa asiakkaille
Saat paremmat tuotot, sillä löytöjen tekeminen Kidialla on helppoa. Vaatteet ovat meillä esillä kokojen mukaan, joten kirppislöytöjen tekeminen on nopeaa ja mukavaa.
Olemme avoinna kauppakeskuksissa joka päivä
Myymälämme sijaitsevat vilkkaissa kauppakeskuksissa ja meillä on laajat aukioloajat. Kidialle on helppoa tulla niin julkisilla kuin omalla autolla.
Saat vähintään 14 myyntipäivää
Myyntijaksoon kuuluu kaksi viikkoa myyntiaikaa, joten tavaroilla on hyvin aikaa löytää ostaja! Jakson viimeisten päivien ajaksi alennamme automaattisesti hintoja.
Voit myydä myös vähän kerrallaan
Kirppismyynnin ei tarvitse olla valtava urakka! Kun myyt vähän kerrallaan, valmistautuminen myyntijaksoon on helpompaa ja voit ajoittaa myynnin täsmälleen oikeaan sesonkiin.
Voit seurata myyntiä verkossa
Voit seurata tuotteiden myyntiä reaaliajassa ja näet jokaisen myydyn tuotteen nimen mukaan eriteltynä.
Maksamme tilityksen nopeasti
Saat myyntituottojen tilityksen pankkitilillesi pian myyntijakson päätyttyä.
Voit lahjoittaa hyväntekeväisyyteen
Voit halutessasi lahjoittaa myyntijakson päätteeksi myymättä jääneet kauttamme Hope ry:lle vähävaraisten perheiden tueksi.
Markkinoimme aktiivisesti Instagramissa
Meillä on suositut Instagram-tilit kaikilla myymälöillä, joihin päivitämme joka päivä uutta sisältöä. Aktivinen sometyö tuo lisää asiakkaita!
exit_to_app

VARAA HETI OMA MYYNTIJAKSO

Kidian myyntipalvelu on helppoa varata verkossa. Varaamiseen menee vain hetki!

Yli 99% myyjistämme jää voitolle!

Vahvuutemme Kidialla on myytävien tuotteiden hämmästyttävän nopea kierto. Myymme keskimäärin 80% kaikesta meillä myyntiin laitetusta tavarasta! Myyjillemme jää lisäksi mukavasti tuottoa käteen! Katso myyntitilastomme ➔

Mietitkö vielä näitä kysymyksiä?

Mitä myyminen Kidialla maksaa?

Myyntipalvelun kokonaishinta

Myyntipalvelun hinta muodostuu näin
➔ Maksat varauksen yhteydessä käsittelymaksun 7,90€ – 19,90 € valitsemasi paketin mukaan
➔ Myyntijakson päättyessä myyntituotostasi vähennetään provisio 50% sekä käsittelymaksu 0,40€ / tuote
➔ Käsittelymaksu maksetaan kaikista myyntin tuomistasi tuotteista, myös myymättömistä sekä myynnistä karsituista tuotteista.

star

PIENI PAKETTI

Myy vähemmän kerralla tehokkaasti

Voit myydä 10-50 tuotetta
Maksat varauksen yhteydessä 7,90€
Provisio 50%
vähennetään myyntituotoistasi jakson päättyessä
Käsittelymaksu 0,40€ per tuote
vähennetään myyntituotoistasi jakson päättyessä
star

ISO PAKETTI

Kun haluat myydä kerralla enemmän

Voit myydä 51-100 tuotetta
Maksat varauksen yhteydessä 19,90€
Provisio 50%
vähennetään myyntituotoistasi jakson päättyessä
Käsittelymaksu 0,40€ per tuote
vähennetään myyntituotoistasi jakson päättyessä
star

ETÄPAKETTI

Kun lähettää tuotteet myyntiin postitse

Voit myydä 10-50 tuotetta
Maksat varauksen yhteydessä 14,90€
Provisio 50%
vähennetään myyntituotoistasi jakson päättyessä
Käsittelymaksu 0,40€ per tuote
vähennetään myyntituotoistasi jakson päättyessä

Miten tuotteet lasketaan? Mikä on yksi tuote?

  • Yksi tuote on Kidialla yhtä kuin yksi hintalappu.
  • Selkeät setit ja tuotekokonaisuudet lasketaan siis yhdeksi tuotteeksi, kuten esimerkiksi sukkaparit, kengät, kaksiosaiset yöasut jne.
  • Yksi vaate on siis aina yksi tuote ellei kyseessä ole selkeä asukokonaisuus.
  • Vaatteista ei voi muodotaa itse tuotepaketteja. Emme laita siis myyntiin useampia tuotteita niputettuna yhteen (esimerkiksi 4 bodya tai paitaa)
  • Sen sijaan esimerkiksi pikkuleluja (Legot yms.) on usein järkevää myydä yhtenä tuotteena pakattuna esimerkiksi pikkupussiin. Nämä lasketaan yhdeksi tuotteeksi. Lelujen tulee kuitenkin olla selkeästi samaa sarjaa tai samankaltaisia.
  • Sukkia ja alushousuja myymme 2-3 parin seteissä, jolloin yksi setti vastaa siis yhtä tuotetta.
  • Emme laita myyntiin sukka- tai alushousupusseja, joissa on monta paria pussin sisällä. Jos tällaisia on pusseja on mukana myyntitavaroiden joukossa, ne karsitaan pois myynnistä tai puretaan erillisiksi tuotteiksi.
  • Jos olet epävarma, voit aina kysyä meiltä apua!

Jääkö myymisestä mitään käteen?

Monet asiakkaamme ovat pohtineet ennen myyntijaksoa, voiko myynnistä jäädä mitään käteen provision ja käsittelymaksun jälkeen. Vastaus on: Kyllä voi! Koska myymälämme sijaitsevat vilkkailla paikoilla kauppakeskuksissa ja olemme avoinna joka päivä aamusta iltaan, meillä käy paljon ostavia asiakkaita. Keskimääräinen myyntiprosenttimme on korkea ja tiedämme juuri sopivan hintatason, jolla tavara saadaan liikkumaan!

Jotta saat parhaat tuotot, sinun tulee lukea huolella aloittavan myyjän ohjeet ja tuoda myyntiin ainoastaan ohjeiden mukaista ehjää, puhdasta ja siistikuntoista tavaraa!

Katso täältä, millaiset myyntituotot Kidialla ovat mahdollisia

Kannattaako myydä, jos minulla ei ole merkkivaatetta?

Kyllä kannattaa! Suurin osa meidän asiakkaistamme haluaa ostaa ihan tavallisia siistikuntoisia arjen perusvaatteita. Merkkivaatteillekin on toki kysyntää, mutta eniten meillä myydään edullista arkivaatetta. Tärkeintä on, että tuot myyntiin vaatteita, jotka ovat kohtuullisen vähän aikaa sitten hankittuja eli kovin vanhaa vaatetta meille ei kannata tuoda myyntiin. Yli viisi vuotta vanhoille vaatteille on vain vähän kysyntää – yli kymmenen vuotta vanhoille vaatteille ei ole oikeastaan lainkaan kysyntää. Lisäksi on tärkeää, että vaatteet eivät ole liian kuluneita, tahraisia tai rikkinäisiä.

➜ Lue täältä, mitä voit tuoda myyntiin

Voinko postittaa tavarat myyntiin?

Kyllä voit! Etämyyntipalvelumme avulla voit myydä Kidian vilkkaassa myymälässä lastenvaatteet, lelut ja lastentarvikkeet, vaikka et pääsisi itse paikan päälle! Voit hyödyntää suosittujen myymälöidemme asiakasvirran, vaikka myymälämme ei olisi sinua lähellä. Hintaero tavalliseen jaksoon on vain 6 euroa!

➜ Lue täältä lisää etämyyntipalvelusta

Lue asiakkaiden arvioita palvelustamme

4,6
Perustuu 273 arvioon
Näytetään 14 arvostelua 273 arvostelusta (3 tähteä). Näytä kaikki 273 arvostelua
  1. Nimetön

  2. Hanna

    Vaatteiden valmistelu myytäväksi oli jossain määrin työlästä (mm. silittäminen), mutta ohjeet olivat kyllä todella selkeät. Suurin osa meni kaupaksi ja hienoa oli, että loput saattoi Kidian kautta lahjoittaa suoraan Hopelle.

  3. Tiina

    Positiivista on se, että yksittäisistä tuotteista voi saada hyvän hinnan. Lisäksi palvelu (mm varaukset) helppokäyttöinen.
    Kuitenkin myyntivoitto jää helposti varsin pieneksi eritoten kiinteiden kustannusten kattamisen jälkeen. Palvelukonsepti ei myöskään kannusta pienten, edullisten tuotteiden myyntiin (mm sukat, huivit tms). Näistä myyjälle jää käteen varsin vähän ottaen huomioon, että esim 120 tuotteen myynnissä myyntivoittoa alkaa todellisuudessa kertyä vasta kun myyntiä yli 140€ edestä (josta myyjälle jää puolet eli juuri palvelumaksun kattamisen verran).

    • Anu (store manager)

      Kiitos palautteesta! On totta, että myymällä paljon hyvin edullisia tuotteita, meidän palvelukonseptilla tuotto voi jäädä vähäiseksi. Monia hyvin edullisia tuotteita, kuten sukkia voi onneksi myydä useamman parin erissä. 🙂

  4. Nimetön

    Olin tyytyväinen palveluun, käytin sitä nyt jo toista kertaa. Tavarat menivät erittäin hyvin kaupaksi! Yhden tuotteen hinnoitteluun olin pettynyt.

  5. Nimetön

    Heinäkuussa ollut myyntijaksoni oli pettymys aiempiin verrattuna. Huomasi,että kauniilla säällä ja yleensäkin loma-aikana asiakkaita oli normaalia vähemmän. Ihan tappiolle en onnekseni kuitenkaan jäänyt,mutta seuraavat lomakaudet skippaan.

  6. Nimetön

    Palvelun ja koko Kidian idea on loistava ja todella todella tervetullut. Tavaroiden toimittaminen myyntiin oli helppoa, mutta ohjeistuksen ja hinnoittelun koin hiukan epäloogisena. Ohjeistuksesta saa mielikuvan, että myyntiin kelpaavat vain kalliimmat merkkituotteet, mutta kuitenkin tarjonta myymälässä on (onneksi) kaiken kattavaa – myös perusvaatteita edullisilta merkeiltä runsaasti. Hinnoittelu oli myös paikoitellen vaihtelevaa – etenkin lelujen ja kirjojen kohdalla hinta oli mielestäni monessa kohtaa suhteettoman korkea, kun taas moni esim. äitiysvaate oli hinnoiteltu kovin alhaiseksi suhteessa äitiysvaatteiden hintatasoon muualla. Loistava lisä täyspalveluun olisi vaatteiden silitys Kidialla – silloin voitaisiin todella puhua täyspalvelusta. Kaikenkaikkiaan kuitenkin – ihana että tällainen yritys ja palvelu on olemassa!

    • Anu (store manager)

      Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelu eri tuoteryhmien välillä voi tuntua välillä epäloogiselta, mutta se perustuu käytännön työn kautta opittuun kysynnän ja tarjonnan jatkuvaan huomioimiseen. Otamme tarkkaan siis huomioon sen, kuinka nopeasti eri tuotteet meillä liikkuvat eri hinnoilla, ja hintataso määräytyy pitkälti sen perusteella. Käytetyille leluille ja peleille on ilahduttavan paljon kysyntää, kun taas raskaus- ja imetysvaatteet ovat vähemmän kysyttyjä, vaikka niiden hintataso uutena onkin merkittävästi kalliimpi. Tälle sivulle olemme koonneet ohjeita, mille meillä on kysyntää Kidialla. Merkkivaatteiden ohella meillä liikkuvat tasaisesti monet ihan perusmerkit, mutta niiden kunto tulee olla hyvä, jotta kysyntää on. https://www.kidia.fi/kysynta/

      Silittäminen olisi toki hieno palvelulisä, mutta jokainen joka sitä puuhaa on joskus tehnyt tietää, että siihen saa kyllä aikaa kulumaan! 😊 Palvelun tuottaminen olisi meille liian kallista ja hidasta, kun otetaan huomioon työaikakustannukset ja myymälän resurssit. Täyspalvelumme vaatii jo nykyisellään monta tarkkaa työvaihetta, joten silityspalvelu nostaisi hinnan asiakkaalle liian korkeaksi. Eikä meistä täällä Kidialla oikeastaan taida kukaan välittää silittämisestä ihan työksi asti! 😉

  7. Nimetön

    Tavaroiden hinnoittelussa oli hieman epäselvyyksiä, mutta kokonaisuuteen olen oikein tyytyväinen ja aion varata myyntijaksoja jatkossakin.

  8. Nimetön

    Itseäni harmitti muutamien tuotteiden alihinnoittelu (esim. ruskovillan silkkipipo, jonka lähtöhinnaksi oli laitettu 3€, joka uutena on 35€ ja kyseinen kappale oli moitteettomassa kunnossa sekä muutamien bodyjen alhainen hinta verraten samanlaisiin bodyihin, mitä aiemmin olin nähnyt myynnissä samassa kunnossa.) Palvelu on tosi kallis ja ymmärrän kyllä, että sillä pitää kattaa myös paljon kuluja, mutta se tuntuu suosivan vain kalliita merkkivaatteita, vaikka itse mieluummin ostan ja myyn ihan perusvaatteita. Niillä vain ei voi oikein tehdä voittoa. Toisaalta hinnoittelette P.o.pit ja cittarin vaatteet samaan kategoriaan, mitä en myöskään ihan ymmärrä, kun p.o.pien piti sivujenne mukaan olla kuitenkin hyvin liikkuvia ja haluttuja. Työmäärää jää muös myyjälle aika paljon, kun vaatteet pitää silittää, joten jäin pohtimaan onko myyntihinta sen arvoista. Toisaalta en varmasti olisi itse saanut kaikkia vaatteita myytyä ja on hienoa, että vaatteet pääsivät käyttöön ja kiertoon. Kaikki myynnissä olleet tuotteeni menivät kaupaksi ja se ilahdutti. Voittoakin tuli n. 50€. Konsepti on hyvä ja tykkään sijainnista ja myymälästä. Palvelu voisi niin myyjälle kuin asiakkaallekin olla mielestäni hieman läsnäolevampaa ja henkilökohtaisempaa.

    • Anu (store manager)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveitakin vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Hinnoittelutiimimme ottaa huomioon hinnoitteluvaiheessa monta seikkaa, kuten tuotteen merkin, kunnon, kuosin kuin tuotteen sen hetkisen kysynnän. Myös vaatteen ikä vaikuttaa kuntoon. Joskus on tosiaan mahdollista, että esimerkiksi jokin Citymarketin body voi olla myynnissä kalliimmalla hinnalla kuin Popin body.

  9. Nimetön

    Olin tyytyväinen myyntijakson helppouteen ja siihen että suurin osa vaatteista meni kaupaksi. Hinnoittelu oli mielestäni hiukan alakanttista etenkin kun vastaavia tuotteita olen itse ostanut heiltä kalliimmalla. Etenkään hyväkuntoisten merkkituotteiden myynti ei kannattanut. Aloitus maksun ja provision jälkeen voittoa jäi niin vähän että harkitsen ryhdynkö silitysrumbaan uudelleen. Ainakin silloin hyödyntämisin hintatoivemahdollisuutta.

    • Anu (store manager)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveitakin vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Otamme tarkkaan huomioon hintatason, jolla tuotteet liikkuvat ja pyrimme aina varmistamaan myyjillemme parhaan mahdollisen hintatason. Liian kalliilla hinnalla tuotteet jäävät helposti myymättä, mikä ei tietenkään ole asiakkaan etu. Hinnoittelutiimimme ottaa huomioon hinnoitteluvaiheessa monta seikkaa, kuten tuotteen merkin, kunnon, kuosin kuin tuotteen sen hetkisen kysynnän. Myös vaatteen ikä vaikuttaa hintaan.

  10. Nimetön

    Vaivaton ja ystävällinen palvelu. Kallis verrattuna kilpailijoihin. Jos ei ole merkkituotteita, niin käteen jää melko vähän. 50% provisio ja 50e kulut 80 tuotteesta on liikaa. 50% ja 30e sopivampi.

    Tuotteiden hinnoittelu oli mielestäni osassa tuotteissa liian alhainen esim merkkikengät. Laatupyöräilykypärän hinnaksi oli laitettu 4,5e – pyysin korotuksen 10e ja se meni sillä heti. Tajusin vasta vietyäni tuotteet, että olisin voinut antaa hintatoiveet, lisäksi yllätyksenä tuli, että kaikki tuotteet menevät 7 päivän jälkeen aleen.

    Harkitsen tuleeko uudestaan.

    • Anu (store manager)

      Hei! Lämmin kiitos palautteestasi. Olemme käyneet palautteesi läpi hinnoittelutiimimme kesken. Ymmärrämme hyvin, että hinnoittelusta voi monesti olla eriäviä näkemyksiä ja otamme mielellämme asiakkailta hintatoiveita vastaan. Hinnoittelemme Kidialla viikottain myyntiin lähes 3000 tuotetta ja seuraamme tarkkaan erilaisten tuotteiden kysyntää ja menekkiä. Otamme tarkkaan huomioon hintatason, jolla tuotteet liikkuvat ja pyrimme aina varmistamaan myyjillemme parhaan mahdollisen hintatason. Esimerkiksi kenkien kanssa tilanne on sellainen, että liian kallilla hinnalla ne jäävät meidän myymälässä myymättä, vaikka kyseessä olisi merkkikengät. Ostajat ovat kenkien suhteen nykyään hyvin valikoivia. Myös kausi vaikuttaa hintatasoon paljon. Eli kesällä välikauden kengistä ei makseta niin paljon kuin sesongin alkaessa.