Miksi kannattaa myydä lastenvaatteet, lelut ja muut lastentarvikkeet Kidian täyspalvelulla?

Me Kidialla myymme ilolla ja ammattitaidolla lastenvaatteet, lelut ja muut lastentarvikkeet puolestasi! Voit luottaa palveluumme, sillä meillä on vuosien kokemus lastenvaatteiden kirpparimyynnistä. Me pidämme huolen tavaroistasi ja etsimme niille uuden kodin. Lue, miksi kannattaa myydä Kidialla ja varaa heti oma kirpparipalvelusi!

Säästät omaa aikaasi
Ei tarvitse siivota myyntipöytää
Ei tarvitse hinnoitella
Vaatteet esillä kokojen mukaan
Paljon ostavia asiakkaita
10 päivää myyntiaikaa
Voit seurata myyntiä reaaliajassa
Markkinoimme aktiivisesti
Nopea ja luotettava tilitys
Maksuton jatkokierrätys

1. SÄÄSTÄT OMAA JA PERHEESI AIKAA

Me Kidialla uskomme, että kierrättämisen tulisi olla mahdollisimman helppoa. Tiedämme, että aika on kortilla lapsiperheissä. Siksi haluamme tarjota sinulle mahdollisimman vaivattoman tavan laittaa tarpeettomat lastenvaatteet ja muut tarvikkeet kiertoon.

Kidialla sinun ei tarvitse huolehtia lainkaan hintojen miettimisestä tai myyntipaikan järjestelystä – me hoidamme kaiken hinnoittelusta vaatteiden henkarointiin. Sinun tehtäväsi on vain valmistella tuotteet myyntikuntoon ja toimittaa ne meille. Ei valokuvaamista, viestittelyä ostajien kanssa, postittamista, mittaamista tai hintalappujen kiinnittämistä!


2. ME TEEMME OSTAMISESTA HELPPOA ASIAKKAILLE

Myymälämme sijaitsevat vilkkaissa kauppakeskuksissa, joissa asioi paljon lapsiperheitä. Kidialla on helppoa käydä päivän muun asioinnin yhteydessä.

Olemme paljon enemmän kuin perinteinen itsepalvelukirpputori, sillä myymälässämme kaikki vaatteet on lajiteltu esille siististi kokojen mukaan. Kidialta ostajat löytävät etsimänsä, ja siksi tavarat käyvät kaupaksi nopeasti. Tämä tarkoittaa sinulle parempia myyntituottoja!

Kidian myymälästä et löydä epämääräisiä vaatekasoja tai selattavia vaatepinoja. Myymälässämme aivan kaikki vaatteet ja asusteet ovat esillä henkareilla jokaista sukkaparia myöten. Myymälästämme löytyy myös erillinen suosittu leluosasto ja ihana vauvanvaatteiden ja -tarvikkeiden osaston.


3. VOIT MYYDÄ MONENLAISIA LASTEN TUOTTEITA

Haluatko päästä eroon tarpeettomista lastenvaatteista, leluista ja muista tarvikkeista? Meillä se onnistuu! Myymälöissämme on valtava kysyntä siisteille lastenvaatteille kaikissa kokoluokissa vauvasta kouluikään. Lisäksi lelut, pelit, lastenkirjat ja erilaiset lastentarvikkeet löytävät meillä nopeasti ostajan.

Suurin osa Kidialla myydyistä vaatteista on siistiä perusvaatetta. Merkkivaatteet ovat meillä toki hyvin kysyttyjä, mutta myös ihan tavallisella edullisemmalla perusvaatteella voi saada hyvät myyntituotot. Kaikkein tärkeintä on, että vaatteet ovat kohtuullisen uusia, täysin ehjiä, hyväkuntoisia, pestyjä ja silitettyjä.


4. MEILLÄ ON TYYTYVÄISET ASIAKKAAT

Meillä Kidialla on vuosien kokemus lastenvaatteiden kirpparimyynnistä. Olemme hinnoitelleet vuosien varrella satoja tuhansia vaatteita ja tunnemme erittäin hyvin lastenvaatteiden jälleenmyyntiarvon ja trendit. Koska käsittelemme jatkuvasti valtavia määriä kirpparituotteita, tiedämme, millä hinnoilla vaatteesi ja muut lastentarvikkeesi kannattaa myydä. Meidän asiantuntemuksemme avulla saat parhaan tuoton ja myyntiprosentin.

Asiakkaamme ovat olleet todella tyytyväisiä palveluumme, ja kuulemme usein kiitosta palvelustamme!

Maria
5/5

Melkein kaikki tuotteet menivät kaupaksi ja myyntivoitto oli isompi mitä arvasinkaan! Kiitos paljon!

4 kuukautta sitten
Jenni
5/5

Kidian vaivaton täyspalvelu oli todellakin vaivaton. Tavarat hinnoiteltiin ja myytiin puolestani ja tuotot kilahtivat tilille. Koko homma hoitui helposti ja luotettavasti. Täyden kympin palvelu!

4 kuukautta sitten
Hanna
5/5
4 kuukautta sitten

5. PÄÄSET TURHASTA TAVARASTA EROON NOPEASTI

Meillä Kidialla tavara kiertää todella vauhdikkaasti! Sinun ei tarvitse odottaa viikkoja tai kuukausia, että tarpeettomille tavaroille löytyy ostaja.

Suositussa myymälässämme tavarat löytävät ostajan nopeasti, kun ne ovat siistejä, silitettyjä ja kysynnän mukaisia. Keskimääräinen myyntiprosenttimme on jopa 80% ja keskimääräinen bruttotuotto jaksoilla on yli 300€. Julkaisemme joka kuukausi avoimesti myyntitilastomme nettisivuillamme.


6. SAAT PARHAAN TUOTON OHJEIDEMME AVULLA

Me haluamme auttaa sinua pääsemään kerralla mahdollisimman monesta tavarasta eroon ja haluamme maksimoida myyntituottosi. Siksi olemme laatineet tarkat ja selkeät ohjeet myyjillemme, joiden avulla jokainen myyjä onnistuu omalla myyntijaksollaan. Ohjeidemme avulla tiedät, mitä kannattaa milloinkin tuoda myyntiin.


7. VOIT VARATA MYYNTIJAKSON HETI VERKOSSA

Lastenvaatekirpparin myyntipalvelumme on helppoa varata verkossa. Näet heti vapaat ajat ja voit tehdä varauksen tuossa tuokiossa. Sinun tulee vain valita myymälä, sopiva ajankohta ja myytävien tuotteiden määrä. Lisää palvelu ostoskoriin ja siirry kassalle maksamaan käsittelymaksumme. Saat meiltä paluupostissa tarkemmat ohjeet ennen myyntipalvelusi alkua.


8. VOIT SEURATA MYYNTIÄ REAALIAJASSA

Kun olet tuonut tavarat meille, me hinnoittelemme tuotteet ja laitamme ne myyntiin. Voit seurata verkossa tai Kirpparikallen mobiilisovelluksella, kun myymme puolestasi lastenvaatteet, lelut ja muut tarvikkeet. Myynnin seurannasta näet myydyt tuotteet ja kertyneen myyntituoton.


9. VOIT LAHJOITTAA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN LOPUT

Jos et halua enää viedä takaisin kotiin kerran kaapeista siivottuja tavaroita, voimme hoidaa niiden jatkokierrätyksen puolestasi – täysin maksutta. Lahjoitamme kaikki lahjoituskelpoiset tavarat hyväntekeväisyyteen Hope ry:n kautta vähävaraisten perheiden tueksi. Lajittelemme myös poistotekstiilit ja muut jäteläjit asianmukaisesti kierrätykseen.


10. AKTIIVINEN SOME TUO LISÄÄ ASIAKKAITA

Pidämme aktiivisesti yhteyttä asiakkaisiimme Instagramissa ja Facebookissa. Tavoitamme Instagramin kautta useita kymmeniätuhansia ihmisiä joka kuukausi. Julkaisemme myynnissä olevista tuotteista parhaita tärppejä, joita varataan ahkerasti. Lisäksi esittelemme myymäläämme ja työtämme iloisella aidolla otteella. Aktiivisesta sometyöstämme on hyötyä kaikille myyjillemme, sillä se tuo myymäläämme asiakkaita ja parantaa tuotteiden menekkiä.


11. SAAT TUOTOT TILILLESI NOPEASTI JA LUOTETTAVASTI

Maksamme myyntituottojesi tilityksen luotettavasti ilmoittamallesi pankkitilille. Maksamme tilityksiä useamman kerran viikossa, joten et joudu odottamaan tilitystäsi pitkään! Kirpparikallesta näet tarkan tuotekohtaisen myyntiraportin.


VARAA MYYNTIPALVELU NYT


LUE ASIAKKAIDEMME ARVIOITA

4,6
Perustuu 273 arvioon
Näytetään 14 arvostelua 273 arvostelusta (3 tähteä). Näytä kaikki 273 arvostelua
Nimetön
3/5
6 kuukautta sitten
Hanna
3/5

Vaatteiden valmistelu myytäväksi oli jossain määrin työlästä (mm. silittäminen), mutta ohjeet olivat kyllä todella selkeät. Suurin osa meni kaupaksi ja hienoa oli, että loput saattoi Kidian kautta lahjoittaa suoraan Hopelle.

6 kuukautta sitten
Tiina
3/5

Positiivista on se, että yksittäisistä tuotteista voi saada hyvän hinnan. Lisäksi palvelu (mm varaukset) helppokäyttöinen.
Kuitenkin myyntivoitto jää helposti varsin pieneksi eritoten kiinteiden kustannusten kattamisen jälkeen. Palvelukonsepti ei myöskään kannusta pienten, edullisten tuotteiden myyntiin (mm sukat, huivit tms). Näistä myyjälle jää käteen varsin vähän ottaen huomioon, että esim 120 tuotteen myynnissä myyntivoittoa alkaa todellisuudessa kertyä vasta kun myyntiä yli 140€ edestä (josta myyjälle jää puolet eli juuri palvelumaksun kattamisen verran).

6 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Olin tyytyväinen palveluun, käytin sitä nyt jo toista kertaa. Tavarat menivät erittäin hyvin kaupaksi! Yhden tuotteen hinnoitteluun olin pettynyt.

9 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Heinäkuussa ollut myyntijaksoni oli pettymys aiempiin verrattuna. Huomasi,että kauniilla säällä ja yleensäkin loma-aikana asiakkaita oli normaalia vähemmän. Ihan tappiolle en onnekseni kuitenkaan jäänyt,mutta seuraavat lomakaudet skippaan.

9 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Palvelun ja koko Kidian idea on loistava ja todella todella tervetullut. Tavaroiden toimittaminen myyntiin oli helppoa, mutta ohjeistuksen ja hinnoittelun koin hiukan epäloogisena. Ohjeistuksesta saa mielikuvan, että myyntiin kelpaavat vain kalliimmat merkkituotteet, mutta kuitenkin tarjonta myymälässä on (onneksi) kaiken kattavaa - myös perusvaatteita edullisilta merkeiltä runsaasti. Hinnoittelu oli myös paikoitellen vaihtelevaa - etenkin lelujen ja kirjojen kohdalla hinta oli mielestäni monessa kohtaa suhteettoman korkea, kun taas moni esim. äitiysvaate oli hinnoiteltu kovin alhaiseksi suhteessa äitiysvaatteiden hintatasoon muualla. Loistava lisä täyspalveluun olisi vaatteiden silitys Kidialla - silloin voitaisiin todella puhua täyspalvelusta. Kaikenkaikkiaan kuitenkin - ihana että tällainen yritys ja palvelu on olemassa!

10 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Tavaroiden hinnoittelussa oli hieman epäselvyyksiä, mutta kokonaisuuteen olen oikein tyytyväinen ja aion varata myyntijaksoja jatkossakin.

10 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Itseäni harmitti muutamien tuotteiden alihinnoittelu (esim. ruskovillan silkkipipo, jonka lähtöhinnaksi oli laitettu 3€, joka uutena on 35€ ja kyseinen kappale oli moitteettomassa kunnossa sekä muutamien bodyjen alhainen hinta verraten samanlaisiin bodyihin, mitä aiemmin olin nähnyt myynnissä samassa kunnossa.) Palvelu on tosi kallis ja ymmärrän kyllä, että sillä pitää kattaa myös paljon kuluja, mutta se tuntuu suosivan vain kalliita merkkivaatteita, vaikka itse mieluummin ostan ja myyn ihan perusvaatteita. Niillä vain ei voi oikein tehdä voittoa. Toisaalta hinnoittelette P.o.pit ja cittarin vaatteet samaan kategoriaan, mitä en myöskään ihan ymmärrä, kun p.o.pien piti sivujenne mukaan olla kuitenkin hyvin liikkuvia ja haluttuja. Työmäärää jää muös myyjälle aika paljon, kun vaatteet pitää silittää, joten jäin pohtimaan onko myyntihinta sen arvoista. Toisaalta en varmasti olisi itse saanut kaikkia vaatteita myytyä ja on hienoa, että vaatteet pääsivät käyttöön ja kiertoon. Kaikki myynnissä olleet tuotteeni menivät kaupaksi ja se ilahdutti. Voittoakin tuli n. 50€. Konsepti on hyvä ja tykkään sijainnista ja myymälästä. Palvelu voisi niin myyjälle kuin asiakkaallekin olla mielestäni hieman läsnäolevampaa ja henkilökohtaisempaa.

11 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Olin tyytyväinen myyntijakson helppouteen ja siihen että suurin osa vaatteista meni kaupaksi. Hinnoittelu oli mielestäni hiukan alakanttista etenkin kun vastaavia tuotteita olen itse ostanut heiltä kalliimmalla. Etenkään hyväkuntoisten merkkituotteiden myynti ei kannattanut. Aloitus maksun ja provision jälkeen voittoa jäi niin vähän että harkitsen ryhdynkö silitysrumbaan uudelleen. Ainakin silloin hyödyntämisin hintatoivemahdollisuutta.

11 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Vaivaton ja ystävällinen palvelu. Kallis verrattuna kilpailijoihin. Jos ei ole merkkituotteita, niin käteen jää melko vähän. 50% provisio ja 50e kulut 80 tuotteesta on liikaa. 50% ja 30e sopivampi.

Tuotteiden hinnoittelu oli mielestäni osassa tuotteissa liian alhainen esim merkkikengät. Laatupyöräilykypärän hinnaksi oli laitettu 4,5e - pyysin korotuksen 10e ja se meni sillä heti. Tajusin vasta vietyäni tuotteet, että olisin voinut antaa hintatoiveet, lisäksi yllätyksenä tuli, että kaikki tuotteet menevät 7 päivän jälkeen aleen.

Harkitsen tuleeko uudestaan.

11 kuukautta sitten
Nimetön
3/5

Yksinkertaistettuna helppous tekee tästä minulle rahanarvoisen palvelun. Olen varannut jo uuden myyntijakson vanhan perään. Bonuksena on kiva tietää, että omien lasten lempparit jatkavat elämäänsä uusilla käyttäjillä - ja toki itsekin teen onnistuneita löytöjä.

11 kuukautta sitten
Sini
3/5

Positiivista palvelussa oli ehdottomasti helppous ja mahdollisuus jatkokierrätykseen. Myös hieman venyneeseen myyntiaikaan olin tyytyväinen. Rahallisesti en jäänyt perusvaatteillani hirveästi voitolle, mihin olin hieman pettynyt. Myös vauvan priimakuntoiset lelut jäivät myymättä. Olisin kaivannut ilmoitusta siitä, miksi muutamat tuotteet oli jätetty myynnistä kokonaan pois, sillä olen aikaisemmin ostanut esim. yhtä nukkaisia tuotteita myymälästänne ja pitänyt niitä aivan käyttökelpoisina. Asiakkaana olen aina tehnyt hyviä löytöjä liikkeestänne! Asiakaspalvelu on ollut vaihtelevaa, osa myyjistä on ystävällisiä ja joskus olen saanut tympeämpää palvelua. Voisin kuitenkin hyvin vielä kertaalleen kokeilla palvelua.

11 kuukautta sitten
Aurora
3/5
12 kuukautta sitten
Elina
3/5

Isosta määrästä vaatteita pääsi vikkelästi eroon ja myynti kävi hyvin. Palvelumaksu ja komissio lohkaisivat merkittävän osan myynnistä. Olisin valmis maksamaan 50 % myynnistä, mutta palvelumaksu päälle veti tuottoa alaspäin sen verran paljon, että uskon jatkossa myyväni arvokkaammat vaatteet itse ja lahjoittavani perusvaatteet.

12 kuukautta sitten