Mitä asiakkaamme sanovat meistä: Kokemuksia Kidian palveluista

4,6
Perustuu 273 arvioon
1-74 74:n arvosteluista
  1. Provisio on iso, muuten tulisi täydet viisi tähteä 🙂

  2. 80 tuotteesta jäi vain pieni pussukka jäljelle, ilahduttavaa on, että ihan siistit perusvaatteet ja lelut käyvät kaupaksi vaikka merkkivaatteita oli myynnissä vähäisesti. Jatkokierrätys on loistava etu, että voi luottaa sen järjestyvän asianmukaisesti.

  3. Olen ollut tyytyväinen palveluun. Myyntiprosentti on ollut lähellä 80 prosenttia. Jos jotain, niin toivoisin että kaikilta myyjiltä tehtäisiin nostoja someen.

  4. Todella kätevä ja helppo tapa päästä turhista tavaroista eroon. Aion käyttää uudestaankin.

  5. Hieman hintava, mutta vaivaton palvelu. Tulen varmasti uudelleen.

  6. Palvelu oli kaiken huolellisen valmistelun ja silittämisen jälkeen vaivaton ja myyntiä oli todella helppo seurata. Kauppa kävi tosi hyvin ja myymättä jääneistä sai kätevästi valittua eteenpäin kierrätettävät ja itselle jäävät tuotteet. Ainoa miinus oli paikoitellen randomilta vaikuttava hinnoittelu. Vaikka kuinka olin opiskellut ohjesivut tarkkaan ja valikoinut myyntiin mielestäni hyvät tuotteet, joidenkin tuotteiden kohdalla hinnoittelu ei mielestäni ollut kohdallaan.

  7. Kiitos Kidian olen päässyt eroon useista kassillisista lastenvaatteita ja leluja, se työtuntimäärä joka näiden myymiseen itsenäisesti olisi mennyt on valtava. Menekki Kidialla on kiitettävä. Olen käyttänyt palvelua 3 kertaa, ensimmäisellä kerralla 120 kpl paketti, toisella 80, ja kolmannella riitti 40 tuotteen paketti. Itseasettamaani myyntitavoitteeseen olen päässyt aina. Aion ostaa jatkossakin myyntipaikan sesonkien alkuun. Vinkkinä, jos tallessa on uutta/omasta mielestä edelleen huomattavan arvokasta tavaraa, kannattaa myydä itse. Kidialla myydään pääsääntöisesti kohtuulliseen jälleenmyyntihintaan, joten lähellä alkuperäistä ostohintaa ei tuotteestaan kannata tavoitella. Tarkista heidän sivuiltaan ennen myyntiä mikä menee kaupaksi jottei tuotteita jää hinnoittelematta ja palautuu takaisin ilman että on käynyt myynnissä (nukkainen, kulunut, sisustustuote, huono menekki tms.)

  8. Myyntipalvelun helppous on etu. Kidian perimä provisio on aika suolainen, mutta ilmeisesti hinnoittelu toimi, koska myyntiin jättämäni tuotteet myytiin kahta lukuunottamatta.

  9. Muuten olin todella tyytyväinen palveluun, sen helppouteen ja tavaroiden menekkiin, mutta provisio 50 % on aika kova.

  10. Palvelu oli vaivaton ja myyntiprosentti todella hyvä. Mahdollisuus jatkokierrätykseen Hopelle on loistava juttu. Muutamia tuotteita olisin itse hinnoitellut hieman korkeammalle, mutta toisaalta myynti oli hyvä ja siten varmasti kompensoi tilannetta. Olen tyytyväinen ja tulen varmasti käyttämään jatkossa palveluanne.

  11. Ystävällistä ja tehokasta palvelua. Kannattaa noudattaa Kidian ohjeita sen suhteen, mitä laittaa myyntiin. Erityisesti jos on paljon hieman arvokkaampaa tavaraa tämä on melko vaivaton tapa kierrättää ja hieman tienata.

  12. Olin tyytyväinen vaivattomuuteen. Parin tuotteen jääminen pois myynnistä vähän jäi mietityttämään, mutta muuten olen tyytyväinen.

  13. Kätevä ja vaivaton tapa myydä ylimääräiset lastenvaatteet ja – tarvikkeet.

  14. Kidian täyspalvelu oli todella helppo tapa myydä lasten vaatteita ja tarvikkeita. Myytävien vaatteiden valinta ja silitys vaativat hiukan panostusta, mutta myyntikin oli sitten huomattavasti parempi kuin odotin. Suosittelen lämpimästi!

  15. Kiitos myyntijaksosta ja palvelusta! Sain suuren osan tuotteistani myytyä, joten tämä tekikin myyntijaksosta supervaivattoman. Sain mama, sekä bebe tavaraa myytyä samalla vaivalla. Viikon myyntihinta on ehkä hieman korkea jos myy ns.tavallista tavaraa eikä ole arvokkaita merkkituotteita. Suuret kiitokset kuitenkin, teette mahtavaa työtä!

  16. Hei, myynti onnistui oikein hyvin ja vaivatonta siitä asti kun toin tavarat. Kuitenkin 120 tuotteen pesu ja silitys oli valtava työ ja koen, että 50% provisio jakson erillisen maksun päälle oli turhan iso. Tämä on myös pohdituttanut kavereitani, joille olen palvelusta kertonut. Olisiko kuitenkin tuoton jako esim. 40/60 tai 45/55 (myyjän hyväksi)? Myyn teillä varmasti jatkossakin, mutta kalliimmat tuotteet kannattaa myydä itse tuoton jäädessä vähän vaatimattomaksi suhteessa suoraan myyntiin. Kiitos silti, huippu palvelu!

  17. Varausmaksu oli kova, mutta voitto siihen nähden hyvä.

  18. Kidia on helppo tapa myydä ja kierrättää lastenvaatteita, koska sinun ei tarvitse huolehtia vaatteiden hinnoittelusta eikä esillepanosta itse. Hankin itselleni palvelukokonaisuuden, jossa vein etukäteen määritellyn määrän vaatteita aluksi myyntiin ja ne vaatteet, jotka eivät menneet kaupaksi, Kidia laittoi kiertoon muulla tavoin.

  19. Sujuva palvelu, hyvää markkinointia somessa – ja ihanan siisti liiketila! Kiitos ❤️

  20. Nopea ja helppo palvelu. Himpun edullisesti osa vaatteista myytiin mutta hyvä kun menivät kaupaksi.

  21. Kaikki sujui tosi hyvin ja asiointi oli helppoa ja mukavaa. Kiitos vielä

  22. Palvelu toimii hyvin ja on vaivaton, ohjeet olivat hyviä. Suosittelen Kidian kaikille lapsiperheille, ja erityisen helpottavaa on se että tavaroita ei tarvitse hakea pois, vaan lahjoitus Hopelle on mahdollinen!

  23. Näppärä ja vaivaton, ja tavara meni yllättävän hyvin kaupaksi lukuunottamatta muutamia aika yläkanttiin hinnoiteltuja ns. merkkituotteita, jotka jäivät sitten myymättä. Parasta kaikessa on, että tavara menee kiertoon sellaiseen kotiin, jolla sille todennäköisesti on käyttöä.

  24. Myynti oli todella vaivatonta ja kätevää Kidian kautta! Säästyi paljon aikaa ja vaivaa itseltä, ja lähes kaikki myyntiin viedyt vaatteet ja tarvikkeet menivät kaupaksi. Varmasti käytän palvelua jatkossakin.

  25. Ihanan helppoa!

  26. Myynti oli hyvä, mutta tiettyjen tuotteiden halpa hinta hieman ihmetytti. Tämä varmaan myyntivaltti teillä että tuotteet saa edulliseen hintaan. Myyntiprovisio 50% on todella kova, joten siinä mielessä tuotteiden täytyy todellakin käydä kaupaksi ettei tule persnettoa.

  27. Ihanan helppo ja vaivaton tapa myydä nurkkiin kertyneet lastenvaatteet, lelut ja kirjat. Myös tehokas tapa myydä, itsellä jäi myymättä vain ihan muutama tuote. Myyntituotto oli ehkä pieni pettymys, mutta toisaalta johtunee siitä, että tuotteet hinnoitellaan ostavan asiakkaan näkökulmasta edulliseksi. Kaikenkaikkiaan voin lämpimästi suositella tätä kirppispalvelua kaikille!

  28. Myyntipalvelu oli näppärä vaikkakin melko kallis myyjän työmäärään nähden. Pienten vaatteiden silittely vei aikaa ja halvimpien kohdalla se ei vastannut saatua hintaa. Hinnoittelu oli osan tuotteiden kohdalla matalampi ja osan tuotteiden kohdalla korkeampi, kuin olin itse ajatellut.

    Käytän myös jatkossa varmasti palvelua, mutta valitsen myyntiin menevät huolellisemmin, jotta oma työ vs. tuotto olisivat keskenään paremmassa balanssissa.

  29. Palvelu on nopeaa ja sujuvaa.
    Ei todellakaan tarvitse itse muistella mitään päivämääriä kun Kida muistuttaa. Hinnoittelu tuotteille on kohtuullinen. Mahtavan Kirpparikalle avulla pystyy reaaliajassa katsomaan miten myynti sujuu.
    Ainoa miinus että myyntijaksot täyttyvät liian nopeasti!

  30. Kidian palvelu on vaivaton tapa päästä lastenvaatteista ja leluista eroon. Voittoa ei juuri jää itselle perusvaatteilla ja leluilla, mutta siinä säästää aikaa ja jatkokierrätys Hopelle on hyvä lisäpalvelu.

  31. Helppo ja vaivatonta palvelua

  32. Palvelu toimi todella hyvin ja helposti. Myyntiä oli jännittävää seurata itse netissä. Ainoa moite oli mielestäni täyspalvelun kova hinta ja 50% myyntiprovisio sekä tuotteiden hinnoittelu liian halvaksi (suurin osa). Tienaamaan tällä ei missään nimessä pääse. Positiivista oli se, että kaupaksi meni tällä kertaa sellaisiakin tuotteita paljon, joita en itse ole saanut muuta kautta myydyksi eli pääsi helposti eroon turhista kamppeista.

    • Hei! Kiitos paljon arviostasi! Ihanaa kuulla, että palvelumme oli mielestäsi helppo. Kidian täyspalvelu sisältää paljon aikaa vieviä työvaiheita, joita teemme asiakkaan puolesta, siksi palvelumme myös maksaa. 😊

      Me Kidialla pyrimme siihen, että mahdollisimman moni tuote löytää ostajan myyntipalvelun aikana. Seuraamme jatkuvasti sitä, millä hinnoilla tuotteet liikkuvat ja meillä on hyvä käsitys, milloin tuotteet jäävät myymättä. Haluamme välttää viimeiseen asti tuotteiden ylihinnoittelua, koska tällöin myytävät tavarat eivät mene kaupaksi ja tällöin tuottoakaan ei tule. Myymättä jääneet tavarat joutuu ehkä myydä myöhemmin uudelleen ja näin asiakas tuleekin itse asiassa maksaneeksi enemmän, kun samojen tavaroiden myynnistä maksaa uudelleen.

      Suurimmalle osalle asiakkaista jää meillä mukavasti tienestiä käteen myös meidän palvelumaksujen jälkeen. Keskimääräinen asiakkalle käteen jäänyt tuotto on meillä yli 100€.
      Tältä sivulta näkee meidän keskimääräiset myyntiprosentit ja tuotot, jotka julkaisemme joka kuukausi.
      https://www.kidia.fi/data/

  33. Palvelu toimi pääosin hyvin. Myyntijakson alkamisajankohtaa oli muutettu kysymättä, mikä olisi voinut harmittaa, jos olisi jäänyt enemmän myymättä, kun olin valikoinut päiväkodin aloitukseen meneviä asioita. Nyt sillä ei kuitenkaan ollut merkitystä mutta ehkä asiakkaalta voisi kysyä, jos suurempi heitto. Mynninseuranta ja tilitys toimivat oikein hyvin ja hinnoittelu oli ok.

    • Hei ja kiitos paljon arviosta! Saatamme tosiaan toisinaan siirtää resurssitilanteemme mukaan jaksoa muutamalla päivällä edelliseen tai seuraavaan myyntierään, mistä onkin maininta meidän myyntipalvelun ehdoissa. Siirtoa tulee näissä tapauksissa vain 3 päivää, eikä sillä ole vaikutusta asiakkaan myynteihin – ellei sitten positiiviseen suuntaan 😊

  34. Hyvin meni vaatteet kaupaksi ja helppo ja toimiva palvelu.

  35. Kauppa kävi hyvin, ja vain muutamia tuotteita jäi myymättä. Palvelu on jonkin verran hintava, mutta todella toimiva ja vaivaton.

  36. Myyntipalvelu on vaivatonta ja kätevää! Tosin tuotteille voisi laittaa hieman korkeammat hinnat. Myymälä on siisti ja sieltä löytää tarvitsemansa nopeasti, kun tuotteet on esillä kokojen mukaan!

  37. Helppoa ja vaivatonta!

  38. Mahtava ja helppo palvelu.

  39. Palvelu toimi hyvin mutta kohtuuttoman kallis. Kidialle jää aina yli puolet tuotoista mikä tuntuu tosi paljolta kun kirppisvaatteiden hinnat on pieniä muutenkin. Myyjälle aika pieni porkkana siis!

  40. Vaatteiden myyminen sujui äärettömän helposti ja mukavasti.

  41. Muuten olen tyytyväinen, mutta vähän jäi harmittamaan, kuinka monta hyväkuntoista tuotetta ei otettu myyntiin esim pesunukan takia. Silti samaan aikaan ostin ei-merkkiä olevan tuotteen, jossa huomasin kotiin päästyäni polvessa olevan reiän. Luotin siis oman kokemukseni pohjalta, ettei tuotetta tarvitse ”syynätä”, koska omankin myynnin kohdalla oli niin tarkkaa.

    Muiden tuotteiden myynti meni oikein näppärästi.

    • Hei! Olemme todella pahoillamme, että meiltä ostetusta tuotteesta on löytynyt reikä. Syynäämme hinnoitellessa tuotteet tarkkaan läpi, mutta toisinaan ohi silmien saattaa mennä tuotteessa olevia vikoja. Hyvitämme toki aina tuotteen hinnan ostajalle, jos näin pääsee käymään. Arvioimme tuotteen kuntoa tarkkaan aina myyntiin laitettaessa ja otamme siinä huomioon etenkin sen, millaiset tuotteet jäävät myymälässä myymättä. Harmillisesti sellaisille vaatteille on vain vähäinen kysyntä, joissa on pesunukkaa tai kulumaa, joten pääsääntöisesti emme laita niitä myyntiin. Ohjeistamme tarkkaan tuotteiden valintaan myyjän ohjeissa ennen myyntijakson alkua ja autamme mielellämme sopivien myyntituotteiden valinnassa. 😊

  42. Ihan superhelppo tapa kierrättää lastenvaatteet! Mahtavaa kun myyntiä voi myös seurata reaaliajassa, ja että myyntiin voi tuoda myös pienemmän määrän kerralla (40 tuotetta). Iso suositus!

  43. Ihanan vaivatonta kiireiselle kotiäidille ja ihanaa kun vaatteet kiertävät:)

  44. Heippa, myyntijakso sujui odotettua paremmin ja 40 tuotteesta vain yksi jäi myymättä!

  45. Olin tyytyväinen palvelun helppouteen. Kaikki toimi mutkattomasti. Hieman harmitti kun myyntivoitosta yli puolet menee palvelun ylläpitämiseksi ja mielestäni olisikin kiva että varausmaksu vähennettäisiin kokonaismyynnistä ja jäljelle jäävästä maksusta maksettaisiin 50%.

  46. Palvelu on ihanan vaivaton ja helppo, järjestelyt ovat sujuvat. Tavara käy erinomaisesti kaupaksi! Ainut miinus korkeasta hinnasta – korkeahkon provision (tämä kyllä mielestäni perusteltu täyspalvelussa) lisäksi tuntuu varsin tylsältä maksaa suurehko varausmaksu.

  47. Vaivaton ja helppo. Myynnin seurannasta plussaa.

  48. Myyntiä tuli hurjan hyvin, ainoastaan kaksi tuotetta jäi myymättä! Todella kätevä tapa myydä eteenpäin lastentavaraa. Ainoa miinus oli että yksi myytävistä tavaroista oli kadonnut jakson aikana.

  49. Myynti oli erittäin helppoa ja vaivatonta. Tykkään myös ostajana siitä kun tuotteet on koottain.

  50. Kaikki toimi tosi näppärästi. Pieni miinus tuli siitä, että osa tuotteista meni minusta vähän halvalla hinnalla, mutta toisaalta olin tyytyväinen, ettei juuri mitään jäänyt myymättä. Muistutusviesti myyntijakson alusta olisi ollut hyvä, muistelen että ekalla myyntikerralla sellainen tuli, mutta nyt toisella ei.

    Annan myös palautetta asiakkaana tässä samalla. Kiitos, että olette saaneet kerättyä sellaisen valikoiman, että joka kerta löytää hyvin ostettavaa! Kenkä- ja leluvalikoima on erittäin hyvä myös!

    • Lämmin kiitos palautteestasi! Olemme kehittäneet palautteesi perusteella toimintaamme ja olemme vaihtaneet muistutusviestien lähetystapaa. Valitettavasti aiemmin viesteistä meni monilla asiakkaillamme suuri osa roskapostien joukkoon. Meiltä lähtee siis moneen kertaan muistutus- ja ohjeviestejä ennen jakson alkua, ja nyt ne tavoittavat selvästi paremmin asiakkaat.

  51. Kaikki myyntiin liittyvä oli helppoa ja palvelu ystävällistä!

  52. Todella hyvää asiakaspalvelua, tuotteet hyvin esillä ja suuri osa myydyistä tuotteista meni kaupaksi sekä itselle todella vaivatonta kun myymälä huolehtii hinnoittelusta ja tuotteiden esillepanosta.

  53. Kidian palvelu oli vaivatonta ja myyntijakso riittävän pitkä, jotta suurin osa vaatteista tuli myydyksi. Hinnat oli aseteltu niin, että vaatteet menevät kaupaksi. Kun vaatteet ovat myynnissä koottain, moni asiakas löytää etsimänsä nopeammin eikä turhaan etsiskelyyn mene aikaa. Myymälä on siisti ja sieltä on itsekin kiva tehdä aina löytöjä.

  54. Hyvin vaivaton ja helppo palvelu, tuotteet todella menivät kaupaksi. Maksuton jatkokierrätys loistava!

  55. Myynti sujui mukavasti ja kauppa on ihana ja tärkeä, kaivattu lisä lastenvaatemarkkinoille Helsingissä. Ainoa, mitä jäin ihmettelemään, oli se että myyntijaksoani siirrettiin päivän varoitusajalla viikkoa eteenpäin. Jakso siirtyi niin, että siihen ajoittui mm vappu, jolloin asiakkaita oli varmasti vähemmän.

    • Heippa ja kiitos palautteesta ❤️ Meillä oli itse asiassa vappuna todella kivasti asiakkaita ja oikein hyvät myynnit. Vappuaattona oli jopa keskimääräistä enemmän ostotapahtumia 😊

  56. Vaatteiden myynti oli todella helppoa. Vaatteiden hinnoittelu oli mielestäni melko matala, mikä vaikutti tuottoon.

  57. Vaivaton ja reilu tapa myydä pieneksi jääneet lastenvaatteet ja muut tavarat. Käytän varmasti uudelleen.

  58. hienoa, että Herttoniemessä on vihdoin korkealaatuinen käytettyjen tavaroiden kauppa!

  59. Toimiva ja lähes vaivaton (tuotteiden silittäminen oikeastaan ainoa vaiva) palvelu. Myymättä jäi 5/120 tuotetta eli hyvä myyntiprosentti. Joihinkin tuotteisiin olisin toivonut korkeampaa myyntihintaa (uskon, että olisi mennyt niinkin).


Haluatko sinäkin meille myyjäksi? Varaa myyntipalvelu!