Lue asiakkaidemme arvosteluita palvelustamme

4,6
Perustuu 260 arvosteluun
Showing 70 of 260 reviews (4 star). See all 260 reviews
  1. Annika

    Todella kätevä ja helppo tapa päästä turhista tavaroista eroon. Aion käyttää uudestaankin.

  2. Hanna

  3. Anna

    Hieman hintava, mutta vaivaton palvelu. Tulen varmasti uudelleen.

  4. Nimetön

    Palvelu oli kaiken huolellisen valmistelun ja silittämisen jälkeen vaivaton ja myyntiä oli todella helppo seurata. Kauppa kävi tosi hyvin ja myymättä jääneistä sai kätevästi valittua eteenpäin kierrätettävät ja itselle jäävät tuotteet. Ainoa miinus oli paikoitellen randomilta vaikuttava hinnoittelu. Vaikka kuinka olin opiskellut ohjesivut tarkkaan ja valikoinut myyntiin mielestäni hyvät tuotteet, joidenkin tuotteiden kohdalla hinnoittelu ei mielestäni ollut kohdallaan.

  5. Jaana

    Kiitos Kidian olen päässyt eroon useista kassillisista lastenvaatteita ja leluja, se työtuntimäärä joka näiden myymiseen itsenäisesti olisi mennyt on valtava. Menekki Kidialla on kiitettävä. Olen käyttänyt palvelua 3 kertaa, ensimmäisellä kerralla 120 kpl paketti, toisella 80, ja kolmannella riitti 40 tuotteen paketti. Itseasettamaani myyntitavoitteeseen olen päässyt aina. Aion ostaa jatkossakin myyntipaikan sesonkien alkuun. Vinkkinä, jos tallessa on uutta/omasta mielestä edelleen huomattavan arvokasta tavaraa, kannattaa myydä itse. Kidialla myydään pääsääntöisesti kohtuulliseen jälleenmyyntihintaan, joten lähellä alkuperäistä ostohintaa ei tuotteestaan kannata tavoitella. Tarkista heidän sivuiltaan ennen myyntiä mikä menee kaupaksi jottei tuotteita jää hinnoittelematta ja palautuu takaisin ilman että on käynyt myynnissä (nukkainen, kulunut, sisustustuote, huono menekki tms.)

  6. Johanna

    Myyntipalvelun helppous on etu. Kidian perimä provisio on aika suolainen, mutta ilmeisesti hinnoittelu toimi, koska myyntiin jättämäni tuotteet myytiin kahta lukuunottamatta.

  7. Nimetön

    Muuten olin todella tyytyväinen palveluun, sen helppouteen ja tavaroiden menekkiin, mutta provisio 50 % on aika kova.

  8. Nimetön

    Palvelu oli vaivaton ja myyntiprosentti todella hyvä. Mahdollisuus jatkokierrätykseen Hopelle on loistava juttu. Muutamia tuotteita olisin itse hinnoitellut hieman korkeammalle, mutta toisaalta myynti oli hyvä ja siten varmasti kompensoi tilannetta. Olen tyytyväinen ja tulen varmasti käyttämään jatkossa palveluanne.

  9. Marjut

    Ystävällistä ja tehokasta palvelua. Kannattaa noudattaa Kidian ohjeita sen suhteen, mitä laittaa myyntiin. Erityisesti jos on paljon hieman arvokkaampaa tavaraa tämä on melko vaivaton tapa kierrättää ja hieman tienata.

  10. Nimetön

    Olin tyytyväinen vaivattomuuteen. Parin tuotteen jääminen pois myynnistä vähän jäi mietityttämään, mutta muuten olen tyytyväinen.

  11. Nimetön

    Kätevä ja vaivaton tapa myydä ylimääräiset lastenvaatteet ja – tarvikkeet.

  12. Anu

    Kidian täyspalvelu oli todella helppo tapa myydä lasten vaatteita ja tarvikkeita. Myytävien vaatteiden valinta ja silitys vaativat hiukan panostusta, mutta myyntikin oli sitten huomattavasti parempi kuin odotin. Suosittelen lämpimästi!

  13. Noora

  14. Cassandra

    Kiitos myyntijaksosta ja palvelusta! Sain suuren osan tuotteistani myytyä, joten tämä tekikin myyntijaksosta supervaivattoman. Sain mama, sekä bebe tavaraa myytyä samalla vaivalla. Viikon myyntihinta on ehkä hieman korkea jos myy ns.tavallista tavaraa eikä ole arvokkaita merkkituotteita. Suuret kiitokset kuitenkin, teette mahtavaa työtä!

  15. Anna-Maria

    Hei, myynti onnistui oikein hyvin ja vaivatonta siitä asti kun toin tavarat. Kuitenkin 120 tuotteen pesu ja silitys oli valtava työ ja koen, että 50% provisio jakson erillisen maksun päälle oli turhan iso. Tämä on myös pohdituttanut kavereitani, joille olen palvelusta kertonut. Olisiko kuitenkin tuoton jako esim. 40/60 tai 45/55 (myyjän hyväksi)? Myyn teillä varmasti jatkossakin, mutta kalliimmat tuotteet kannattaa myydä itse tuoton jäädessä vähän vaatimattomaksi suhteessa suoraan myyntiin. Kiitos silti, huippu palvelu!

  16. Maria

    Varausmaksu oli kova, mutta voitto siihen nähden hyvä.

  17. Noora

    Kidia on helppo tapa myydä ja kierrättää lastenvaatteita, koska sinun ei tarvitse huolehtia vaatteiden hinnoittelusta eikä esillepanosta itse. Hankin itselleni palvelukokonaisuuden, jossa vein etukäteen määritellyn määrän vaatteita aluksi myyntiin ja ne vaatteet, jotka eivät menneet kaupaksi, Kidia laittoi kiertoon muulla tavoin.

  18. Veera

  19. Venla

    Sujuva palvelu, hyvää markkinointia somessa – ja ihanan siisti liiketila! Kiitos ❤️

  20. Nimetön

    Nopea ja helppo palvelu. Himpun edullisesti osa vaatteista myytiin mutta hyvä kun menivät kaupaksi.

  21. Nimetön

  22. Marika

    Kaikki sujui tosi hyvin ja asiointi oli helppoa ja mukavaa. Kiitos vielä

  23. Nimetön

  24. Anna

    Palvelu toimii hyvin ja on vaivaton, ohjeet olivat hyviä. Suosittelen Kidian kaikille lapsiperheille, ja erityisen helpottavaa on se että tavaroita ei tarvitse hakea pois, vaan lahjoitus Hopelle on mahdollinen!

  25. Nimetön

    Näppärä ja vaivaton, ja tavara meni yllättävän hyvin kaupaksi lukuunottamatta muutamia aika yläkanttiin hinnoiteltuja ns. merkkituotteita, jotka jäivät sitten myymättä. Parasta kaikessa on, että tavara menee kiertoon sellaiseen kotiin, jolla sille todennäköisesti on käyttöä.

  26. Katri

  27. Mirkka

    Myynti oli todella vaivatonta ja kätevää Kidian kautta! Säästyi paljon aikaa ja vaivaa itseltä, ja lähes kaikki myyntiin viedyt vaatteet ja tarvikkeet menivät kaupaksi. Varmasti käytän palvelua jatkossakin.

  28. Marja-Leena

    Ihanan helppoa!

  29. Nimetön

    Myynti oli hyvä, mutta tiettyjen tuotteiden halpa hinta hieman ihmetytti. Tämä varmaan myyntivaltti teillä että tuotteet saa edulliseen hintaan. Myyntiprovisio 50% on todella kova, joten siinä mielessä tuotteiden täytyy todellakin käydä kaupaksi ettei tule persnettoa.

  30. Elina

    Ihanan helppo ja vaivaton tapa myydä nurkkiin kertyneet lastenvaatteet, lelut ja kirjat. Myös tehokas tapa myydä, itsellä jäi myymättä vain ihan muutama tuote. Myyntituotto oli ehkä pieni pettymys, mutta toisaalta johtunee siitä, että tuotteet hinnoitellaan ostavan asiakkaan näkökulmasta edulliseksi. Kaikenkaikkiaan voin lämpimästi suositella tätä kirppispalvelua kaikille!

  31. Tiina

    Myyntipalvelu oli näppärä vaikkakin melko kallis myyjän työmäärään nähden. Pienten vaatteiden silittely vei aikaa ja halvimpien kohdalla se ei vastannut saatua hintaa. Hinnoittelu oli osan tuotteiden kohdalla matalampi ja osan tuotteiden kohdalla korkeampi, kuin olin itse ajatellut.

    Käytän myös jatkossa varmasti palvelua, mutta valitsen myyntiin menevät huolellisemmin, jotta oma työ vs. tuotto olisivat keskenään paremmassa balanssissa.

  32. Johanna

    Palvelu on nopeaa ja sujuvaa.
    Ei todellakaan tarvitse itse muistella mitään päivämääriä kun Kida muistuttaa. Hinnoittelu tuotteille on kohtuullinen. Mahtavan Kirpparikalle avulla pystyy reaaliajassa katsomaan miten myynti sujuu.
    Ainoa miinus että myyntijaksot täyttyvät liian nopeasti!

  33. Päivi

  34. Anu

  35. Sini

    Kidian palvelu on vaivaton tapa päästä lastenvaatteista ja leluista eroon. Voittoa ei juuri jää itselle perusvaatteilla ja leluilla, mutta siinä säästää aikaa ja jatkokierrätys Hopelle on hyvä lisäpalvelu.

  36. Sunita

    Helppo ja vaivatonta palvelua

  37. Nimetön

    Palvelu toimi todella hyvin ja helposti. Myyntiä oli jännittävää seurata itse netissä. Ainoa moite oli mielestäni täyspalvelun kova hinta ja 50% myyntiprovisio sekä tuotteiden hinnoittelu liian halvaksi (suurin osa). Tienaamaan tällä ei missään nimessä pääse. Positiivista oli se, että kaupaksi meni tällä kertaa sellaisiakin tuotteita paljon, joita en itse ole saanut muuta kautta myydyksi eli pääsi helposti eroon turhista kamppeista.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Hei! Kiitos paljon arviostasi! Ihanaa kuulla, että palvelumme oli mielestäsi helppo. Kidian täyspalvelu sisältää paljon aikaa vieviä työvaiheita, joita teemme asiakkaan puolesta, siksi palvelumme myös maksaa. 😊

      Me Kidialla pyrimme siihen, että mahdollisimman moni tuote löytää ostajan myyntipalvelun aikana. Seuraamme jatkuvasti sitä, millä hinnoilla tuotteet liikkuvat ja meillä on hyvä käsitys, milloin tuotteet jäävät myymättä. Haluamme välttää viimeiseen asti tuotteiden ylihinnoittelua, koska tällöin myytävät tavarat eivät mene kaupaksi ja tällöin tuottoakaan ei tule. Myymättä jääneet tavarat joutuu ehkä myydä myöhemmin uudelleen ja näin asiakas tuleekin itse asiassa maksaneeksi enemmän, kun samojen tavaroiden myynnistä maksaa uudelleen.

      Suurimmalle osalle asiakkaista jää meillä mukavasti tienestiä käteen myös meidän palvelumaksujen jälkeen. Keskimääräinen asiakkalle käteen jäänyt tuotto on meillä yli 100€.
      Tältä sivulta näkee meidän keskimääräiset myyntiprosentit ja tuotot, jotka julkaisemme joka kuukausi.
      https://www.kidia.fi/data/

  38. Nimetön

    Palvelu toimi pääosin hyvin. Myyntijakson alkamisajankohtaa oli muutettu kysymättä, mikä olisi voinut harmittaa, jos olisi jäänyt enemmän myymättä, kun olin valikoinut päiväkodin aloitukseen meneviä asioita. Nyt sillä ei kuitenkaan ollut merkitystä mutta ehkä asiakkaalta voisi kysyä, jos suurempi heitto. Mynninseuranta ja tilitys toimivat oikein hyvin ja hinnoittelu oli ok.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Hei ja kiitos paljon arviosta! Saatamme tosiaan toisinaan siirtää resurssitilanteemme mukaan jaksoa muutamalla päivällä edelliseen tai seuraavaan myyntierään, mistä onkin maininta meidän myyntipalvelun ehdoissa. Siirtoa tulee näissä tapauksissa vain 3 päivää, eikä sillä ole vaikutusta asiakkaan myynteihin – ellei sitten positiiviseen suuntaan 😊

  39. Kaisa

    Hyvin meni vaatteet kaupaksi ja helppo ja toimiva palvelu.

  40. Anna

  41. Niina

    Kauppa kävi hyvin, ja vain muutamia tuotteita jäi myymättä. Palvelu on jonkin verran hintava, mutta todella toimiva ja vaivaton.

  42. Nimetön

    Myyntipalvelu on vaivatonta ja kätevää! Tosin tuotteille voisi laittaa hieman korkeammat hinnat. Myymälä on siisti ja sieltä löytää tarvitsemansa nopeasti, kun tuotteet on esillä kokojen mukaan!

  43. Tuija

    Helppoa ja vaivatonta!

  44. Nimetön

  45. Tiina

  46. Veera

    Mahtava ja helppo palvelu.

  47. Mari

    Palvelu toimi hyvin mutta kohtuuttoman kallis. Kidialle jää aina yli puolet tuotoista mikä tuntuu tosi paljolta kun kirppisvaatteiden hinnat on pieniä muutenkin. Myyjälle aika pieni porkkana siis!

  48. Nimetön

    Vaatteiden myyminen sujui äärettömän helposti ja mukavasti.

  49. Nimetön

    Muuten olen tyytyväinen, mutta vähän jäi harmittamaan, kuinka monta hyväkuntoista tuotetta ei otettu myyntiin esim pesunukan takia. Silti samaan aikaan ostin ei-merkkiä olevan tuotteen, jossa huomasin kotiin päästyäni polvessa olevan reiän. Luotin siis oman kokemukseni pohjalta, ettei tuotetta tarvitse ”syynätä”, koska omankin myynnin kohdalla oli niin tarkkaa.

    Muiden tuotteiden myynti meni oikein näppärästi.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Hei! Olemme todella pahoillamme, että meiltä ostetusta tuotteesta on löytynyt reikä. Syynäämme hinnoitellessa tuotteet tarkkaan läpi, mutta toisinaan ohi silmien saattaa mennä tuotteessa olevia vikoja. Hyvitämme toki aina tuotteen hinnan ostajalle, jos näin pääsee käymään. Arvioimme tuotteen kuntoa tarkkaan aina myyntiin laitettaessa ja otamme siinä huomioon etenkin sen, millaiset tuotteet jäävät myymälässä myymättä. Harmillisesti sellaisille vaatteille on vain vähäinen kysyntä, joissa on pesunukkaa tai kulumaa, joten pääsääntöisesti emme laita niitä myyntiin. Ohjeistamme tarkkaan tuotteiden valintaan myyjän ohjeissa ennen myyntijakson alkua ja autamme mielellämme sopivien myyntituotteiden valinnassa. 😊

  50. Jenni

    Ihan superhelppo tapa kierrättää lastenvaatteet! Mahtavaa kun myyntiä voi myös seurata reaaliajassa, ja että myyntiin voi tuoda myös pienemmän määrän kerralla (40 tuotetta). Iso suositus!

  51. Elina

    Ihanan vaivatonta kiireiselle kotiäidille ja ihanaa kun vaatteet kiertävät:)

  52. Nimetön

    Heippa, myyntijakso sujui odotettua paremmin ja 40 tuotteesta vain yksi jäi myymättä!

  53. Riikka

    Olin tyytyväinen palvelun helppouteen. Kaikki toimi mutkattomasti. Hieman harmitti kun myyntivoitosta yli puolet menee palvelun ylläpitämiseksi ja mielestäni olisikin kiva että varausmaksu vähennettäisiin kokonaismyynnistä ja jäljelle jäävästä maksusta maksettaisiin 50%.

  54. Suvi

    Palvelu on ihanan vaivaton ja helppo, järjestelyt ovat sujuvat. Tavara käy erinomaisesti kaupaksi! Ainut miinus korkeasta hinnasta – korkeahkon provision (tämä kyllä mielestäni perusteltu täyspalvelussa) lisäksi tuntuu varsin tylsältä maksaa suurehko varausmaksu.

  55. Nimetön

    Vaivaton ja helppo. Myynnin seurannasta plussaa.

  56. Nimetön

    Myyntiä tuli hurjan hyvin, ainoastaan kaksi tuotetta jäi myymättä! Todella kätevä tapa myydä eteenpäin lastentavaraa. Ainoa miinus oli että yksi myytävistä tavaroista oli kadonnut jakson aikana.

  57. Nimetön

    Myynti oli erittäin helppoa ja vaivatonta. Tykkään myös ostajana siitä kun tuotteet on koottain.

  58. Tanja

  59. Tiina

    Kaikki toimi tosi näppärästi. Pieni miinus tuli siitä, että osa tuotteista meni minusta vähän halvalla hinnalla, mutta toisaalta olin tyytyväinen, ettei juuri mitään jäänyt myymättä. Muistutusviesti myyntijakson alusta olisi ollut hyvä, muistelen että ekalla myyntikerralla sellainen tuli, mutta nyt toisella ei.

    Annan myös palautetta asiakkaana tässä samalla. Kiitos, että olette saaneet kerättyä sellaisen valikoiman, että joka kerta löytää hyvin ostettavaa! Kenkä- ja leluvalikoima on erittäin hyvä myös!

    • Anu (Kidian edustaja)

      Lämmin kiitos palautteestasi! Olemme kehittäneet palautteesi perusteella toimintaamme ja olemme vaihtaneet muistutusviestien lähetystapaa. Valitettavasti aiemmin viesteistä meni monilla asiakkaillamme suuri osa roskapostien joukkoon. Meiltä lähtee siis moneen kertaan muistutus- ja ohjeviestejä ennen jakson alkua, ja nyt ne tavoittavat selvästi paremmin asiakkaat.

  60. Nimetön

    Kaikki myyntiin liittyvä oli helppoa ja palvelu ystävällistä!

  61. Jenni

    Todella hyvää asiakaspalvelua, tuotteet hyvin esillä ja suuri osa myydyistä tuotteista meni kaupaksi sekä itselle todella vaivatonta kun myymälä huolehtii hinnoittelusta ja tuotteiden esillepanosta.

  62. Anne

    Kidian palvelu oli vaivatonta ja myyntijakso riittävän pitkä, jotta suurin osa vaatteista tuli myydyksi. Hinnat oli aseteltu niin, että vaatteet menevät kaupaksi. Kun vaatteet ovat myynnissä koottain, moni asiakas löytää etsimänsä nopeammin eikä turhaan etsiskelyyn mene aikaa. Myymälä on siisti ja sieltä on itsekin kiva tehdä aina löytöjä.

  63. Jenni

    Hyvin vaivaton ja helppo palvelu, tuotteet todella menivät kaupaksi. Maksuton jatkokierrätys loistava!

  64. Riikka

  65. Karoliina

    Myynti sujui mukavasti ja kauppa on ihana ja tärkeä, kaivattu lisä lastenvaatemarkkinoille Helsingissä. Ainoa, mitä jäin ihmettelemään, oli se että myyntijaksoani siirrettiin päivän varoitusajalla viikkoa eteenpäin. Jakso siirtyi niin, että siihen ajoittui mm vappu, jolloin asiakkaita oli varmasti vähemmän.

    • Anu (Kidian edustaja)

      Heippa ja kiitos palautteesta ❤️ Meillä oli itse asiassa vappuna todella kivasti asiakkaita ja oikein hyvät myynnit. Vappuaattona oli jopa keskimääräistä enemmän ostotapahtumia 😊

  66. Nimetön

  67. Maria

    Vaatteiden myynti oli todella helppoa. Vaatteiden hinnoittelu oli mielestäni melko matala, mikä vaikutti tuottoon.

  68. Emilia

    Vaivaton ja reilu tapa myydä pieneksi jääneet lastenvaatteet ja muut tavarat. Käytän varmasti uudelleen.

  69. Nimetön

    hienoa, että Herttoniemessä on vihdoin korkealaatuinen käytettyjen tavaroiden kauppa!

  70. Nimetön

    Toimiva ja lähes vaivaton (tuotteiden silittäminen oikeastaan ainoa vaiva) palvelu. Myymättä jäi 5/120 tuotetta eli hyvä myyntiprosentti. Joihinkin tuotteisiin olisin toivonut korkeampaa myyntihintaa (uskon, että olisi mennyt niinkin).


Haluatko sinäkin meille myyjäksi? Varaa myyntipalvelu!